سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / خیانت بزرگ تاریخی دو تابعیتی ها

خیانت بزرگ تاریخی دو تابعیتی ها

 

🔴یک خیانت بزرگ تاریخی به ملت ایران که هنوز هیچ دادگاهی برای آن تشکیل نشده است.

⏪شریعتمداری: دیوار که گناهی ندارد؛ دشمن از دروازه وارد شده!

🔹حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان با اشاره به موضوع سریال گاندو ۲، نظر او را درباره ماجرای دو تابعیتی ها پرسیده بود، گفت: آنچه از جاسوسی برخی دوتابعیتی ها اهمیت بیشتری دارد و متاسفانه تاکنون از آن غفلت شده است، چگونگی ورود آنان به مراکز حساس و تصمیم ساز نظام است.

🔻شریعتمداری در ادامه گفت: اگر به متن سوگند نامه دو تابعیتی مراجعه کنید، خواهید دید که آنها اولاٌ برای دشمنی با کشورشان قسم یاد کرده اند و ثانیاً سوگند خورده‌اند که دیگر ایرانی نیستند.

🔹مدیر مسئول کیهان گفت: مسئولانی که دو تابعیتی‌ها را به مراکز حساس به کار می‌گیرند، اگر از هویت واقعی آنها و سوگندی که خورده اند، بی اطلاعند، شایسته مسئولیت نیستند و اگر آنان را با اطلاع از هویتشان به کار می‌گیرند، خیانت و یا حرکتی شبیه خیانت مرتکب شده‌اند و البته بی اطلاع بودن از دو تابعیتی آنها نیز عذر قابل قبولی نیست و باید برای ورود به مراکز حساس تحقیق و بررسی لازم و اطمینان بخش صورت می گرفت و در هر سه حالت، پیگرد قضائی و مجازات قانونی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

📝*اندیشکده انقلاب کبیر: جامع ترین کانال تحلیلی مرجع ویژه نخبگان، اساتید دانشگاه و اصحاب قلم*

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جاسوسی قبل از انقلاب صهیونیست‌ها از ایران

سهیل کثیری‌نژاد به سندی که تاریخ آن مربوط به یک ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است پرداخت که وجود این شبکه را ثابت می‌کند.

محل مورد اصابت در «اربیل» یک دژ مستحکم جاسوسی و تروریستی بود

سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.