سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / متن محتوای قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین + فایل

متن محتوای قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین + فایل

متن برنامه همکاری‌های جامع ایران و چین

دانلود فایل قرارداد

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حوادث اخیر فلسطین نشان داد که ادبیات ایران مرده است

محمدقائم خانی، نویسنده و کارشناس حوزه فرهنگ و ادبیات

نظر سیاستمداران جهان درباره ی ایران

ويدئو/ ایران قوی

2 دیدگاه

  1. سلام علیکم ,
    وقت عزیزان بخیر
    میلاد مولای مهربانیها وعطر گل محمدی ص برهمه عاشقان دراین سال جدید مبارک
    منتقدین به فراینداقتصادی قرارداد با چین درشرایط باخت باخت برجام که جزفلاکت وبدبختی علاوه بر سوء مدیریت مسئولینمون چیزی دربرنداشته هیچ نگفتن که هیچ بماند .

    مدام ودمادم بر رونق اقتصادی درمسیر پوچ برجام میدمیدمند ومیدمند هنوز . علی رغم انکه سندبرجام را موریانه های مکروحیله انها خورده وازبین برده هنوز براین توهم توسعه ازمسیر مذاکره با غرب اصراردارند . باوجود اتلاف وقت درحدود دو دهه تلاش ومذاکره بیهوده با سران مستکبر غرب.

    نکته جالبی که در این جریان وجود دارد برخورد بچگانه ای است که سران غرب با مسئولین مذاکره کننده ما داشته ودارند ولی آیشان نمیخواهند بپذیرند که دول غرب دارند با انها مانند یک کودک ۵ ساله برخورد میکنند . هربار که پای میز مذاکره میروند درست مثل کسی که برای گرفتن انچه که در دست کودکش قرار دارد با مکری دوستانه به او میگوید اگر شما چنین وچنان کنید من هم برای شما چنین وچنان خواهم کرد .کودک نادان هم هرانچه که او خواسته انجام میدهد اما خبری ازعمل به وعده ای که داده شده نیست که نیست و باز وقتی کودک همان درخواست را دارد این بار باز یک بهانه دیگر و باز تکرار این مسیر بچگانه که درواقع با توجه به سن وسال اقایان دیگه باید گفت ابلهانه .
    واین برخورد گویا پایانی ندارد…….

    سینه مال آمال درد است ای دریغا مرهمی
    جان زتنهایی بجان آمد خدایا همدمی
    آدمی دراین جهان ناید بدست
    عالمی دیگر بباید ساخت وازنو ادمی

    خدایا عالم فرج مولامون را برسان که ادمیت را بچشیم
    تا بحال هرچه دیدیم وشنیدیم دیو و دد بود خدایا انسانم ارزوست

    یاعلی مدد

  2. هدف از مذاکرات برای تعامل اقتصادی و فعالیت درحوزه سرمایه گذاری خارجی و تلاش برای رونق اقتصادی است اگر هدف این است که ما بیش از ۱۵ سال درب خانه غرب را از جا دراوردیم و به هر زبانی که بلد بودیم التماسشان کردند که شاید گوشه چشمی به این اقایان که مدعی هستن با جهان صحبت کنند بشود که نشد و دست اخر دیپلماسی رهبری توانست گره کور حل ناشدنی تحریم ها را باز نماید از این همه دادوقال اقایون مفت خور که هیچ حاصلی نشد .حالا باز هم قر قر میکنند که اگه ما نتوانستیم چرا و به چه حقی شما میتوانید ///

    اگر هدف رونق اقتصادی است که داره انجام میشه چه فرقی داره توسط امریکا باشه یا چین مگر انکه توطئه ای در کار باشه که هدف رونق جریان تبهکارانه ضد انقلاب و زمینگیر کردن حرکت انقلاب ازمسیر اصلی خودش باشد زیرا اگر وجه مورد معامله دراین مقرارداد از دلار به پول ملی دوکشور باشد خوب انچه که لطمه خواهد خورد دلار خواهد بود و دراین میان معلوم میشود چه کسانی متضرر خواهد شد امریکا و نوکران داخلیش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.