سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / شخصیت واقعی جاسوس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در سریال گاندو کیست؟

شخصیت واقعی جاسوس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در سریال گاندو کیست؟

شعبانی کارآموز سابق شورای ملی ایرانیان آمریکا یا نایاک در سال ۲۰۰۷ (۱۳۸۶) است. او همان سال به اسراییل سفر کرده و با نهادها و افراد بسیاری از جمله مئیر جاودانفر دیدار کرد.

فصل دوم سریال گاندو به مساله نفوذ و حضور افراد دو تابعیتی در وزارت خارجه و تیم مذاکرات هسته‌ای پرداخته است. در این سریال فردی دو تابعیتی به نام موسی‌پور با نقش‌آفرینی شهرام قائدی به تصویر کشیده می‌شود که با سیستم اطلاعاتی انگلیس(MI6) ارتباط دارد.

موسی‌پور با همکاری دستگاه‌ جاسوسی انگلیس، قصد نفوذ در سرویس اطلاعاتی کشور و همچنین جاسوسی در مذاکرات هسته ای را دارد.

اما موسی‌پور در سریال گاندو کیست؟

موسی‌پور سریال گاندو۲ همان محمدعلی شعبانی، از مشاوران سابق محمدجواد ظریف  و یکی از افراد دو تابعیتی تیم مذاکرات هسته‌ای می‌باشد که البته رابطه اش با دولت به حضور در مرکز بررسی های استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و همکاری با حسن روحانی برمی‌گردد.

او همان فردی است که وقتی نمایندگان مجلس از ظریف درباره چهار دوتابعیتی تیم مذاکره‌ هسته‌ای سوال کرد با این پاسخ عجیب وزیر امور خارجه روبه رو شدند که: «جز خدمت چیزی از این افراد ندیدم، وطن‌پرستی و حمایت آنها از منافع ملی جای تردید ندارد!»

شعبانی که در سوئیس متولد شده حدود سال 83 برای ادامه تحصیل به انگلیس رفت و در دانشگاه «سوآز» مدرک کارشناسی خود را دریافت کرد و پس از آن به تهران بازگشت.

شعبانی کارآموز سابق شورای ملی ایرانیان آمریکا یا نایاک در سال ۲۰۰۷ (۱۳۸۶) است. او همان سال به اسراییل سفر کرده و با نهادها و افراد بسیاری از جمله مئیر جاودانفر دیدار کرد. ( مئیر جاودانفر یک روزنامه‌نگار اسرائیلی یهودی متولد ایران است که در سال ۱۹۸۷ ایران را ترک کرد و اکنون در اسرائیل زندگی می‌کند و با بی‌بی‌سی فارسی همکاری دارد)

شعبانی سال ۱۳۹۰ به ایران برگشت و «برغم سفر به اسراییل و کار در نایاک» کارمند حسن روحانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت و سردبیر نشریه انگلیسی این مرکز شد. شعبانی پس از انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری توانست اعتماد افراد بسیاری از جمله درونی ترین حلقه‌های اطراف روحانی و ظریف را به واسطه سابقه خود در همکاری با روحانی و سردبیری مجله مرکز تحقیقات جلب کند.

دانلود فیلم 

 شعبانی بعدا تلاش زیادی برای فروش سرویس و خدمات و اطلاعات خودش به موسسه واشنگتن یا WINEP برای خاور نزدیک کرده‌است. WINEP به صورت رسمی از نزدیکترین موسسات به لابی اسراییل یا AIPAC است. 

شعبانی در مذاکرات هسته‌ای نقش مسئول رسانه ای و اطلاع رسانی تیم مذاکرات را برعهده داشته و در زمان مذاکرات هسته‌ای نیز از برجام در رسانه‌های‌ غربی دفاع می‌کرد.

به گفته جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس، شعبانی در طول مذاکرات هسته‌ای جریان رسانه ای داخل و دیگر کشورها را هماهنگ می کرده و هم اکنون فراری است. وی چندی پس از رصد اقدامتش توسط نهادهای امنیتی از دستگاه های دولتی اخراج شده بود.

وی در سال 2012 به انگلیس باز می گردد و در مجددا در دانشگاه «سوآز» که یکی از مراکز عضو گیری سرویس اطلاعاتی انگلیس است، در مقطع دکترا مشغول به تحصیل می شود.

دانشگاه محل تحصیل شعبانی که با عنوان «مرکز عالی مطالعات شرقی- آفریقایی دانشگاه لندن» فعالیت می کند، بیشتر کارکردی استعماری در کشور انگلستان دارد و همچنین محلی است برای تربیت دیپلمات ها و نیروهای امنیتی انگلیسی در حوزه های فرهنگ، زبان، سیاست و تاریخ کشورهای مستعمره انگلستان، که رابطه پنهانی با نهاد های امنیتی انگلستان بالاخص MI6 دارد.

این دانشگاه امنیتی که تحت نظر مدیران ارشد انگلیسی و اروپایی قرار دارد، اکثر دانشجویان خود را از موسسات دولتی اروپایی و امریکایی انتخاب می کند و کم تر دیده می شود که افرادی از آسیا و همچنین کشورهای آفریقایی وارد این دانشگاه شوند و زیر نظر اساتید این دانشگاه تحصیلات خود را ادامه دهند اما پروژه نفوذ به نهادهای قدرت در ایران آنقدر مهم است که شعبانی اجازه ورود دوباره به این دانشگاه را پیدا می کند.

رابطه شعبانی و نایاک هر روز گسترده تر می شود و وی را به عنوان سرمایه جدید برای دلالی رابطه میان ایران و آمریکا، تا سطح یک کارشناس مطرح مسائل ایران در شبکه های آمریکایی نظیر CNN بالا رفته است.

شعبانی سال 93 در موسسه تحقیقات استراتژیک لندن به سخنرانی پرداخت و جالب اینکه سخنرانی دیگر این مراسم روزبه پارسی برادر تریتا پارسی رئیس نایاک بود.

روزبه پارسی نیز مانند شعبانی تلاش می کند که در راستای اهداف نایاک در ایران اقداماتی را انجام دهد و دعوت های مشکوک وی به تهران و حضور در مراکز خاص تحقیقاتی راه را برای اجرای پروژه های پنهان این گروه بازتر می کند.

روزبه پارسی در 28 دی ماه سال 1391 به تهران می آید و در مرکز پژوهش های علمی و مطالعات استراتژیک خاورمیانه نشست علمی برگزار می کند؛ همراه روزبه پارسی در این نشست کسی نیست جز محمد علی شعبانی.

اما نکته قابل توجه دیگری درباره سفر روزبه پارسی به تهران و سخنرانی وی در مرکز مطالعات خاورمیانه وجود دارد.

با بررسی نام هیات امنای این مرکز به نام های جالبی بر می خوریم. محمود سریع القلم، سید حسین موسوی و محمود هاشمی بهرمانی (برادر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام) از جمله اعضای هیات امنای این مرکز هستند؛ چهره هایی که در میان آنها می توان به محمود سریع القلم به عنوان یکی از جدی ترین طرفداران برقراری رابطه میان ایران و آمریکا اشاره کرد.

با بررسی بیشتر می توان اهداف این مرکز را نیز با توجه حضور چهره هایی نظیر پارسی و شعبانی در آن تطبیق داد.

در قسمت معرفی این مرکز یکی از اهداف آن «برقراری ارتباط نزدیک با سایر مراکز مطالعاتی در خارج از کشور» بیان شده که به عنوان راهکاری برای حضور چهره های خاص در این مرکز تبدیل شده است.

بدون شک همکاران و سرپل های نفوذی لابی ها آمریکایی در ایران نمی توانند منکر اهداف پنهان موسساتی نظیر نایاک و برخی چهره های مساله دار شوند؛ ولی نکته قابل تامل عدم برخورد جدی برخی دستگاه ها با این چهره های نفوذی بوده است که امروز نیز از پخش یک سریال و روشنگری در خصوص آنها ناراحت به نظر می‌رسند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پروژه‌ تخریب شخصیت‌های مؤثر در انتخابات

انتخابات‌های اوکراین، گرجستان، قرقیزستان

بازداشت چند جاسوس هدایت شده توسط یک مرکز در جمهوری آذربایجان در ایران

جاسوس و تروریست

27 دیدگاه

  1. آیا کشوری که داعیه حقوق مساوی شهروندی در آن مطرح است، آقای حسن روحانی و آقای ظریف بخاطر گناهی که انجام داده اند و مملکت صدمه جدی در داخل و جهان خورده است، محاکمه میشوند تا مدیریت کشور بداند که در مورد تصمیم هایی که می گیرند، مسؤل هستند و باید جدا پاسخگو باشند! و فقط شهروندان عادی محاکمه و مجازات نمی شوند!
    باید فراموش نکرد که نیروهای آگاه و بیدار مجلس به روحانی و طریف هشدار داده بودند! و خطر و نفوذ 2 تابعیتی ها هم گوشزد شده بود ولی تکبر و خودمحوری آقایان موجب خسارت شده!
    بی توجهی به این خیانت، یعنی تشویق به خیانت و پرورش جاسوس برای دشمنان…
    از عوامل و بخصوص نویسنده سریال گاندو 1 و 2 بسیار تشکر می کنیم اجرشان با مالک یوم الدین…

  2. با سلام به سازندگان سریال پر محتوا و پر ماجرای گاندو که اگر نبود شاید مردم بزرگ ایران به خیلی از خیانت های روحانی و هم دستانش پی نمی بردند،اما من فقط ماندم که چرا اینها را محاکمه نمی کنید یعنی اینقدر هنوز قدرت دارند؟

  3. ننگ دنیاواخرت براین خاءنین وطن بادکه ازخون شهیدان شرم نمی کنندولی بدانند که دنیادارمکافات است چه خودشان چه خانواده هایشان

  4. باید حق تمام خائنین رو بزارن کف دستشون تا عبرت بشه برای بقیه

  5. بدترین خیانت
    خیانت به کشور هست ،غیر قابل بخشش

  6. یکی از دردهای شهید سلیمانی عزیز این بود که بیشترین ضربه را دارن خودیها میزنن وخون به دل اقا میکنن از این مشگلات زیاد ناراحت بود ورنج میبرد برادر قاسم اگر یک اقازاده یا یک روحانی دست درازی به بیت المال میکرد خدا را شاهد میگیرم تایک هفته ناراحت بود بعضی از دوستان سپاه وقتی به درجه از طرف رهبری داده شد خود قاسم برایم تعریف میکرد ومیگفت اکبر جان بعضیها تازگی جواب سلام واجبم را نمیدن وناراحت هستن وای به روزی که من نباشم دوست ودشمن را نمیشود شناخت انچه می خواهند پشت سر شهید خواهند گفت اما باز قاسم گفت اکبر جان من نارحتی از کسی ندارم گفتم چرا گفت اگر حرف نمیزدن پشت سرم من بخودم شک میکردم که حتمن ایرادی درمن هست اما حالا خدارا شکر میکنم هرچه انها بیشتر بگوین من پیش خداوند با عزت تر خواهم بود من می بخشم واز خداوند هم می خواهم انها را ببخشد من ناراحت شدم گفتم داداش قاسم مگر از جایی خبری شنیدی یادر خواب چیزی دیدی که امروز خیلی راجب شهادت صحبت میکنید .گفت اکبرجان داداش من دارم احساس میکنم که رفتنم نزدیک شده است زیاد ماندنی نیستم اما ناراحت هستم که بعضی از ناپخته ها به دل اقا زخم بزنن واین سید بزرگوار ومظلوم را ناراحت کنن وکاری کنن که اقا مجتبی دلشان بدرد بیاد چون منو تو میدانیم که اقا مجتبی دارد از جان ودل زحمت میکشد در بیت رهبری اما از دشمنان داخل نباید قافل شد هرکاری میکنن اگر روز باشد میگویند شب است واگر شب باشد میگویند روز است خوب حالا باید با اینها چکرد بعد رحلت امام مبارزهای قبل از انقلاب حقخواهی میکردن اکبر جان خودت بهتر میدانی بعضی از اینها امام خمینی ره را قبول نداشتن بارها امام به انها فرصت داد توبه کنن کردن نه کار بجایی کشیده شد که در خفا پشت سر امام توطعه میکردن ونقش شهادت امام را میکشیدن توبه کردن نه عوض شدن نه اما اکبر جان عوضی بودن بدتر شدن هرکاری کردن خوب امروز رهبری دارد نصحت برادرانه به انها میکند ایا عوض شدن نه به خدا قسم اکبر جان ما هرچه زربه میخوریم از خودیها داریم میخوریم اگر به اینها باشد دو دستی ایران را تقدیم امریکا یا انگلیس میکنن اینها قسم خورده انگلیس وامریکا هستن اگر در ایران بقدرت برسن هر کاری از انها خواستن باید بی چون چرا انجام دهن اکبر جان داداش یادت هست خودت تعریف کردی گفتی فلانی که الان ریاست جمهور را دارد ۰۰داره بیشتر بچه های اقایان را انتخاب میکند تا بفرستد به انگلیس تا دکترا بگیرن وزود رفتن وخیلی زود برگشتن با دکتر دورسته داداش بله خوب امروز همان شده که داریم میبینیم ایا میشود کار کرد با این افراد دست نشانده که دارن پول ملت را میبرن ودرکشور دیگری پول شویی راه انداختن اخه چقدر بیحیایی داریم می بینیم ورهبری فقط دارن حرس وجوش میخورن فقط خدا واقا امام زمان عج الله مگر اینهارا دورست کند این گفتگو سه یا چهار روز به شهادت داداش قاسم بوده سرباز جانباز ایران اکبرکشاورز شیرازی ۱۴۰۲

    • فقط خواستم بگم استاد اکبرکشورز شیرازی تازه فهمیدم چرا تو دانشگاهای کشور شمارا رهبر حرکت های دانشجوی میدانن شیر مادرت که به شماداده حلالت باشه عزیز

  7. خدمدت برادر جانباز استاد اکبرکشاورز شیرازی من کتابهای شمارا خاندم ولذت برم از شما خواهش میکنم در رسانه بیشتر صحبت کنید چون تو این سایتها برای شما استاد عزیز من ناراحتم چون جایگاه علمی شما خیلی بالاتر از این جاها است شهید سلیمانی شمارا یک را دیدم چطوری بقل کرد واشگ ریخت وبوسید منهم عاشق مرام شما بزرگ مرد هستم جانم برای شما میدم

  8. سرتیپ پاسدار موسوی زاده

    خیلی خوشحال شدم دیدم سردار جانباز دکتر اکبرکشاورز شیرازی پیام دادن واصل مطلب را نوشتن خوشحال بودم وخوشحال تر شدم کسی مثل دکتر کشاورز شیرازی که در جهان شناخته شده است حق را میگوید چون ایشان برای کل کشور کارهای فرهنگی انجام میدهد الان فکر کنم نزدیک چهل سال است که دارد عکسهای بزرگان را با دعای فرج اقا امام زمان در کشور توضیح میکند وهمه اورا قبول دارن چون سابت کرد تو این سالها دوزد نیست وهنوز تی شهرری تو دولت اباد منطقه عربها زندگی میکند کس که متمعد امام خمینی س ودوست قدیمی رهبری است واز جایگاه بالای برخوردار است اما ریالی حق وناس نکرد ه وپاک زندگی میکند وتمام بدنش پر ترکش است ودستش وچشمش چپ ودستش هم چپ مشگل شدید دارد ما در ایران مثل ایشان خیلی کم داریم واینو به سراحت میگویم برای ایشان خیلیها حاضرن جانشان را بدن اون برادر راست گفته است از خداوند فقط سلامتی برایش ارزو میکنم

  9. «هرچه کنی، به خود کنی! گر همه نیک و بد کنی!»

    مَنْ عَمِلَ سَيِّئَةًۭ فَلَا يُجْزَىٰٓ إِلَّا مِثْلَهَا ۖ

    وَ مَنْ عَمِلَ صَـٰلِحًۭا مِّن ذَكَرٍ أَوْ أُنثَىٰ وَ هُوَ مُؤْمِنٌۭ فَأُو۟لَـٰٓئِكَ يَدْخُلُونَ ٱلْجَنَّةَ يُرْزَقُونَ فِيهَا بِغَيْرِ حِسَابٍۢ

    هركه بدى كند، جز به مانند آن كيفر نمى‌يابد؛

    و هركه كار شايسته كند -چه مرد باشد يا زن- در حالىكه ايمان داشته باشد، در نتيجه آنان داخل بهشت مى‌شوند و در آنجا بى‌حساب روزى مى‌يابند.
    ﴿سوره غافر آیه ٤٠﴾

    نگران نباشیم، دنیا بی حساب و کتاب نیست!

    جزای اعمال مان را دیر یا زود، در دنیا و در آخرت می بینیم…

  10. سرتیپ پاسدار دوم بازنشسته کریمی یگان تکاوروچیریک

    باارزوی سلامتی برای شما عزیزان زحمت کش که این سایت را طراحی کردید ودوم اینکه نظرات دوستان را اینجا در دید عموم قرار میدهید سوم اینکه عزیزان خیلی راحت انعکاس میدن نظراتشان را خواب تا اینجا واقعا عالی است موفق باشید اماتو دید گاها من نگاه میکردم وچون اشنایی باروش پیام وصحبت کردن استاد عزیزم جناب برادر اکبرکشاورز شیرازی که فکر کنم نزدیک ۵۵ سال است ایشان برای روزنامه ها ومجلات مقاله مینویسن وباز یاد هست زمانی برای نشریعه پیام دانشجو سالها پیام ومقاله مینوشتن وتمامآ مقاله های اتشین بود واقای تبرزدی هم چاپ میکرد یکی از خصوصیات استاد شیرازی این است که کسی را برای بالا رفتن پله نمیکند واهل این کارها نیست واگر عزیزان دانشجو که خوب ایشان را میشناسند میدانند که ایشان از سال ۱۳۶۰ فعالیتهای بزرگی برای ایران انجام داده است که اگر قرار بود من راجب تک تک فعالیتهای فرهنگی وسیاسی واجتماعی وهنری وعکاسی برای شما تعریف کنم خواهید دید که خیلی از دوستان وعزیزان که نمیخواهم اسم ببرم چون خیلی زیاد هستن ماشاالله اما اینو بگم که استاد شیرازی همیشه تو صحبتهایشان ویا در نشریات میگفتن عزیزان شما هر جا کم اوردید شب روز فرقی نمیکند تماس بگیرید وجواب شمارا بدم واین کارا میکرد وهیچ ناراحت نمیشد اگر نصف شب به ایشان زنگ میزدیم وسئوالی داشتم ایشان خیلی ارام ودوست داشتی جواب میدادن الان تو ایران وجهان خیلی ها اورا میشناسن وهمیشه میگوید پاهایتان را روی شانه من بزارید وبروید بالا تا من خوشحال بشم وبحق باید بگویم خیلها توسط استاد به جایگاه بالای رسیدن واگر کسی به استاد میگفت فقط خوشحالی ایشان را میدید ایشان یک زندگی درویشی دارد وخیلی از بزرگان ایشان را میشناسند ایشان پنج بار چهره ماندگار انتخاب شد ده دکترای افتخاری گرفته وسه بار فکر کنم تمبر ایشان چاپ شده است ۲۵۰ جلد کتاب نوشتن اما ۱۵ جلد چاپ شده است وبیشتر انها هم دارد چاپ میشود۱۷۰۰ لوح تقدیر جهانی دارد پدر علم عکاسی ایران وجهان است ۸۱ ماه جهبه حضور داشته و۱۶ بار در ۱۶ عملیات مجروحیت شدید ورداشته است ودر منزل کوچک ایشان انقدر دستخط با امضا از بزرگان دارد که حساب ندارد از قبل از انقلاب سه بار ترور شده در سایتها است حمله خوفاشان به ستاره سرزمین ری استاد اکبرکشاورز شیرازی ایشان متمعد امام خمینی ره بودن ونامه های محرمانه ایشان را برای بزرگان نظام میبردن وجواب ان را برای امام خمینی می اوردن پس ببنید جایگاه علمی وفلسفی وتفکری وفرهنگی چقدر است ایشان به اندازه سه وزارت خانه کار کردن کار گردان هستن مستند ساز هستن شاعر هستن یعنی از تمام لحظه های زندگیش دورست استفاده کرده است خوب شما ببنید ایشان قابل ستایش هست یا نه برای نصل جوان موفید هست یا نه یعنی خداوند ایشان را برای ما وایران حفظ کند اما اگر روزی ایشان از دنیا برن خیلی ها افصوص میخورن که چرا نشناخته پشت سر ایشان بد گفتیم البته بعضی رو حسادت وکینه این کارها را کردن هم برای ایشان هم برای شهید سپهبد سلیمانی از در گاه احدیت برای شهید سلیمانی که پیش خداوند جایگاه رفیع دارن وبرای سردار جانباز استاد اکبرکشاورز هم باز از خداوند سلامتی آرزو دارم واز خداوند میخواهم انچه برای بهبود استاد شیرازی لازم است من خود وبدن خود را به پیشگاه احدیت قرار میدم تا جایی که میشود از بدنم برای استاد استفاده کنن چون بودن این عزیز خیلی فرق داردبامن از زمین تا اسمان فرق است بقول استاد شیرازی از خاک تا افلاک است

  11. سید محمد کرمانی

    باعرض سلام خدمت عزیزم جانباز سرافراز اسلام حاج اکبرکشاورز شیرازی بزرگ مردی است که در ایران کارهای بزرگی انجام داده است وما بچه های کرمان ایشان را مثل شهید بزرگ حاج قاسم سلیمانی دوست داریم وحاضریم جان خود را برای یکی از دوستان قدیمی شهید سلیمانی بدیم جهان ما جهانی است که دران هم التزام وهم عدم التزام تعهد وعدم تعهد هردو مورد تحسین واقع می شود چه در هنر وچه در سیاست استاد کشاورز شیرازی هم در هنر وهم در سیاست مرد عمل است ترس در وجود ایشان نیست خدا را شکر عزیزانی که ایشان را نشناختن کوتاهی از خودشان است از خداوند فقط سلامتی برای ایشان ارزو داریم

  12. جانباز شیرازی

    دیدگاه خودم است کاری به کسی ندارم انچه ابن اربی در فصوالحکم میگوید وانچه امروزه در فق گفته میشود فرق این دو من به صراحت میگویم از زمین تا آسمان با قرآن است که تمامآ حقیقت است اگر بعضی ها ادامه بدن درکشورها داعش ها زیاد وزیادتر خواهند شد مثل اصلام امریکایی که با فران صوط پیش میرود

  13. جانباز اکبرکشاورز شیرازی سرباز کوچکی از ملت ایران

    صحبتی دارم با دوستان ایا خانواده شهیدان وجانبازان وهمه انها که دوستدار این عزیزان هستن آیا فقط باید بشکل ابزاری به انها نگاه کرد یا با لاتر به امامان معصوم ع ایا خداوند برای ما انسانها انها را فرستاد وادامه دهندگان انها را که امروزه فقط باید ثروت وقدرت دست کسانی باشد که خود بلندگو خودن وهرچه میخواهند بگن ایا خداوند اینطور میخواست یک دوختر کشته میشود در ایران اما در مقابل در کشورهای دیگه مثل امریکا روزی نیست که تجاوز وقتل وقارت صورت نگیرد پس ببینید ای کسانی که امروز از پس حادثه گرد صفره جم شدین وهرکدام برای دیگری گردن کشی میکنید ودست تو جیب ملت میکنید انقدر عقل ندارید که بفهید این ساز کوک شده از طرف امریکا است وکسانی که دارن همراهی میکنن دست نشانده همانها هستن در ایران مثل شما لباس میپوشن مثل شما ریش دارن وعبا وامامه هم بسر دارن میدانید چرا امروز انها بلند گو دشمن شده اند چون شما بزرگان تشخیص دادین چه در شورای نگهبان وچه در جایگاهایی که دیگر روم نمیشود بگم شما انها را تائید میکند و مثل برج میلاد در صدا وسیما کنارهم مینشانید وانها هرچه دلشان خواست میگویند وحالا هرچه مجری یا همان حیدری فریاد بزند ایا گوشی برای شنیدن هست نه چون ساز خود را کوک کردن تا ابروی شمارا ببرن ودارن از فرصت بدست امده بهترین بهره برداری را میکنن انها که با امریکا بستن خوب بعدن با انها وانهایی که با انگلیس بستن خیلی زود سفارت انگلیس را راه اندازی میکنن وبقیه انها که در مناظره ریاست جمهوری هستن با دوستان خود بستن چون ری نمی اورند پس بعد انتخابات پستی خواهند گرفت توجه توجه ان پس مانده های دوری قبل که هیچ قلتی نکردن باز امدن برای خراب کاری چون پول میگیرن تا دشمن را تا مجلس شورای اسلامی راهنمایی کند واگر کسی در این میان کد بدهد که اقا نمیزارن ما کار مان را بکنیم یا ۲۰ روز قر کرده وخانه نشین میشن ویا خود را باد کرده دوباره راه اشتباه را پیشرو میگیرن وباز اگر کسی به پایه انها خیلی پیچید میگویند میدان نذاشت ما کار خود را تمام کنیم یعنی ایران را دو دستی تقدیم امریکا کنیم مثل زمان بنی صدر یا ملیگرا ها یا رجوی ها یا فیلسوف ایرانی که در انگلیس است آیا زمان ان نرسیده که ما قربانی کمتر بدیم وانها را با ندانم کاری به دام امریکا نفرستیم وبه شهادت نرسانیم که اگر شما این همه تجربه که بهترین دوست انسان است بقول دکتر دینانی تفکر عقلی که دارید اشتباه نکنید ونزارید کسانی نقشه فروختن سرلشگری را در مغز های پوکشان ادامه دهند یا دوباره نگن میدان نذاشت یا قول بیخود بدن که سالی یک میلیون خانه میسازم اخه من هرچه فکر کردم این حرف از کجا امد متوجه نشدم اما فکر کردم بلخره تیمش همراه او هست دورغ گفتن اشگال نداره درفق باید بعضی از موقعها دروغ گفت پس تا میتوانی بگو اما یادت نره دیگه بعدن مردم شما ودیگران را بیسواد میبینند ناراحت نشید که بعدن بگید من میخواستم فلان کار را بکنم نزاشتن البته امروز کروات بشما بیشتر میاد وببینید انهای که ری نیاوردن در جاهای دیگه دارن چکار میکنن چه در بنیاد وچه در شهرداری ودیگر جاها شورای نگهبان شما دارید اتشی را تائید میکنید که شک نکنید فرداها شمارا هم می سوزاند پس تفکر کنید چون شما مجتهد هستید جدیدآ دکترا را هم گذاشتید کنارش پس مشگل شما زیادتر شد اما یک میدان را بشهادت رسانید وانها هی گفتن میدان نذاشت اما بترس از روزی که میدانها حال شمارا اساسی بگیرن انها زندن دارن زندگی میکنن اما چشم کور شما انهارا نمی بیند باشه اگر زنده بودم ادامه دارد اگرنه بودم هستن در میدان

  14. جانباز اکبرکشاورز شیرازی سرباز کوچکی از ملت ایران

    اینو بگم وحرفم تمام فرق میان عقل وتفکر وان دانشی که خداوند به انسان میده برای بعضیها که درک دورستی از انها ندارن این میشود که لباس رو حانیت را در میارن و فیلسوف میشن وبعد میگویند استخاره کردم خوب نیامد چرا قبل از اینکه به فرانسه وامریکا وانگلیس بری استخاره نکردی اما تا رفتی وانجا ان همه حورلعین بهشتی زمینی دیدید تفکر اشراقی وتفکر اسلامی شما همه در هم ریخت تازه فهمیدین باجوانان یا با کروات یا با کدوشلوار میشد حرف زد البته میگویند فلسفه برای نان نیست یعنی پولی توش نداره خوب ناراحت نشید چون شما میگید بپرس از من خوب پس بچه های شما دارن با پول کی ان ور زندگی میکنن من اینو نگفتم مثل خیلی از فیلسوفها خود کشی کنید چون حرام است اینکار پس اگر شما خوب وبا تفکر بیل میزنید مواظب زیر دستان خود باشید هرچند تا انجاکه من دیدم خیلی از شماها که سالهای زیادی در حوزه بودید ورفتید ولباس عوض کردید وفیلسوف شدید الان بیشتر در فرهنگستانها رده مجسمه سازی از دوستان وبزرگان هستید والان تو ایران ما مجسمه کم نداریم زیادم داریم اما باز زحمت این کار را باید روزی اقازاده ای خدا ترس وخدا شناس بیاد وبا طبر بیشتر انها را خراب کند چرا از بس بجای ایده نو وفکر نو وپپلستی نه نوونو از تفکر شما بیرون بزنه فقط میگن نذاشتن اگرنه ما داشتیم میصاختیم مجسمه های جدید وپدرهای علم جدید برای ایندگان

  15. جانباز اکبرکشاورز شیرازی سرباز کوچک ملت ایران

    باسلام وتشکر من خدارا شکر میکنم اگرچه در بچه گی پدرم را ازدست دادم من در شکم مادرم بودم که پدرم فوت کرده است وما هفت فرزند بودیم که مادرم در بیمارستان فیروز ابادی بازحمت مارا بزرگ کرد اگرچه مشگلات زیاد بود اما گذشت خداوند مادر مهربانی بجای پدر بریمان گذاشت اما من خدارا اینطور پیدا کردم واو که مرا همیشه پیش خود داشت ممنونم خداوند مهربان من در بچه گی یعنی در دوسال گی اتفاق هایی برایم اوفتاد برای شما تعریف میکنم تا بدانید واگاه باشید که خداوند همیشه کنار ما است من در بچه گی اتفاق هایی برام اوفتاده که باورش برای کسانی که خداوند را قبول ندارن سخته منزل ما در فیروز اباد شهرستان ری بود کنار منزل امام زاده کوچکی به اسم امام زاده شعیب ع بود وهمینطور یک قبرستان ویک مرده شور خانه که حوضی در انجابرای شستن مردگان بود من در بچه گی با مادر بزرگم بودم چون مادرم ۲۴ ساعت سرکار بود و۲۴ ساعت منزل بود ومن پیش مادر بزرگی ۷۰ ساله بودم دوسالم بوده اینهارا مادرم ومردم قدیم فیروزاباد برایم تعریف کردن یک بار من رفتم در حوض اب امامزاده افتادم ونزدیک یک ساعت در اب بودم که وقتی از اب گرفتن وبه بیمارستان فیروز ابادی بردن بعد تمام تلاشها من در دوسالگی فوت میکنم مادرم مرا بقل کرده با گریه اورده در همان امامزاده گذاشته روی قبر امام واز خداوند وامامزاده خواسته تا من به حیاط زندگی برگردم ومردم جمع شده بودن که ناگهان نوری سبز از شیشه امامزاده بتو میتابد روی این بچه یتم واو زنده میشود ومردم لباسهای اورا پاره پاره کرده وبرای تبرک میبردن ۷۰ سال پیش اما از پس حادثه باز مادر بزرگ حواسش نبوده یک بار دیگر این بچه دوساله را بحال خود رها کرده بوده وخوابش رفته بود واکبر کوچلو دوساله رفته کنار جوی اب کشاورزی که از فیروز اباد تاورامین بوده اب این بچه دوساله را تا ورامین میبرد وانجا کشاورزان اورا از اب مرده میگیرن واورا میشناسن اما اتفاق افتاده اکبرکوچلو مرده است وقتی اورا به خانواده میدهند همه درحال گریه بودن همه جارا گشته بودن اما اسری نبوده تا اینکه جنازه اکبر را بقل مادر اکبر میذارن واون دوباره میرود و اکبر کوچک ویتم را در امامزاده شعیب ع روی قبر امامزاده گذاشته وباز مردم از همه جا شنیدن وامدن ببین چه میشود این بار راستی یادم رفت بگم اسم پدر اکبر محمد کشاورز شیرازی بوده وقتی مردم زیادی جمع شدن ودعا میکردن اون بچه دو ساله معصوم جلوی چشم همه با تابیدن یک نور سبز زنده شد اما چون نمیخواهم زیاد مزاحم بشم برای این بچه هفت بار اتفاق افتاده است وهرکدام از دیگری بدتر بوده اما خداوند یتم محمد را دوباره زنده نگاه داشته است وایشان منطقه عملیاتی ۱۶ بار مجروح شده است شدید اما هنوز زنده است با اینکه چشمش خوب نمی بیند کتاب می نویسد اما نه راجب خودش چون اکبر کوچلو اون روز الان ۷۰ سالش ۱۳۳۳ اما تو شناسنامه ده سال کوچک گرفتن یعنی شده ۱۳۴۱ چرا نمیدانم اما خداوند اکبر نگهداشت وشد متمعد بیت امام خمینی ره تا عکاسی کند ونامه های محرمانه امام را به بزرگان نظام برساند وامام گفته بود فقط برادر اکبرکشاورز شیرازی نامه ها را ببرد وجواب نامه را او بیاورد وعلاقه زیادی امام به اکبر داشت واین خواست خداوند بود ویک بار هم که از جهبه داشته به خانه می امده با ایت الله سید علی خامنه ای دوست بوده واشناتر شده باهم امدن از اهواز به شهرری چون دیروقت بوده شب ساعت دو رسیدن دم خانه اکبرکشاورز شیرازی وبا اصرار ایشان ایت الله خامنه ای شب را انجا در منزل کشاورز شیرازی مانده وفردا بعده ناهار ظهر از هم جدا شدن وهمینطور شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی از دوستان سال ۱۳۶۲ استاد وجانباز اکبرکشاورز شیرازی بوده وایشان را مثل الماس در قلب خود نگهداشته وهرموقع کاری بوده با هم مشورت میکردن واز هم دیگر چیزهای زیادی یاد گرفتن امروز حاج اکبر کشاورز شیرازی تنها مانده وفقط خداوند حافظ اواست وسه بار در تهران ترور شده وهر سه بازنده مانده تا کاری انجام دهد برای خداوند وبد برود این ماجرای زندگی استاد اکبرکشاورز شیرازی که دوست اقای مجتهدی هم بوده انها در بیمارستان ساسان باهم دوست شده بودن وباهم ارتبات داشتن جهت اطلاع عزیزانم که میخوانند وعبرت بگیرن خداوند مواظب همه ما است

  16. اکبرکشاورز تخلص شیرازی

    منظورم از اقای مجتهدی این بود جعفر اقای مجتهدی عارف بلاح جانباز اکبرکشاورز شیرازی

  17. جانباز اکبرکشاورز شیرازی سرباز کوچکی از ملت ایران

    باسلام وتشکر یکی از مشگلات کشور در طول این ۴۲ سال این است که ماوعده زیاد میدهیم اما عمل خیلی کم است اگه غیر از این بود اقتصاد ایران اینطور نمیشود که الان داریم می بینیم اشکال اصلی این است که دولت هایی که روی کار میان فراموش میکنن که به ملت چه قولی دادن اولین کارشان این است که اقتصاد کشور را به چرخش در آورن دوم مشگلات ملت را با حساب وکتاب دورست کنند سوم وزیرهایی در پستها بگذارند که دیگر مردم مشگل نداشته باشن با اینکه وزارت خانه زیاد تر هم شده است یعنی بجای اینکه ما چند وزارت خانه را در یک وزارت خانه باهم اتقام کنیم برعکس داریم وزارت خانه ها را زیاد تر هم میکنیم وزارت ورزش و وزارت ایران گردی من فکر کنم اگر همینطور پیش بریم در ایران رکورد بیشترین وزرتخانه ها را ما در ایران داشته باشیم مثل دانشگاه شما نگاه کنید در ایران ما چقدر دانشگاه داریم ودر کشورهای دیگه چقدر دانشگاه دارن آیا فکر کردین این جوانان که مدرک دکتر ویا هرمدرک دیگری ایا صلاح است اگر دقت داشته باشید می بینید دکتر در کشور زیاد شده است چرا بخاطر بیفکری یک نفر این همه دکترای بیکار داریم چون دکترا دارن هر کاری را انجام نمیدن یا ببنید با یک فکر یک بار میگویند بچه بیشتر داشته باشین ودر زمانی کمتر گفته می شود بچه کمتر داشته باشید آیا وقت ان نرسیده که این همه فرهنگستان که ماداریم کمی فکرهای بزرگ انجام بدن دلیل این حرفهای من این است ما برای استاد فرشچیان یک دانشگاه زدیم ودر دولتهای گذشته هم انها دانشگاه هایی را زدن اما تا امروز نمی شود جناب دکتر رئیسی یک دستور جدی ومهم برای فرهنگستانها ودیگر ارگانها بدهند تا یک دانشگاه که فقط مدیر های لایق برای ریاست جمهوری ومجلس ووزارتخانه ها که نقش مهمی در اینده داریم باشد امروز افرادی روی کار میآیند که یا سواد ندارند یا اینکه بیسواد هستن فقط خوب امضا میکنن وبیشتر کارهای انان را معاونین انها انجام میدن که انها هم با سفارش این وان امدن ودران سمت قرار گرفتن همیشه بوده وخواهد بود مگر دکتر رئیسی دستور ان دانشگاه را بدهد که از واجبات است کشور را نمی شود همش با چاپ پول که رئیس های گذشته بانگ مرکزی انجام دادن وهی پول تزریق کردن ومیکنن بخاطر همین کشور ثبات دائمی ندارد از نظر اقتصادی اگر همینطور پیش بریم کشور مشگلات بیشتری پیدا میکند حالا هی پول تزریق کنید این کار اشتباه است اشتباه است شهیدان جان خود را دادن تا امروز ما کشوری قدرت مند باشیم از نظر نظامی هیچ مشگلی نداریم اما از نظر اقتصادی واقعن مشگل داریم دولت هر چه بزرکتر باشد خرج انها هم زیادتر میشود که شده است انشاالله اگر خداوند عمری داد ادامه دارد ۱۶ر۷ر۱۴۰۲

  18. سرتیپ پاسدار رضا داودی سردشتی

    سلام به خون پاک شهیدان وجانبازان واسیران وخانواده انها که بیشترین رنج را بردن وسلام به برادر جانباز وقهرمان جناب اقای اکبرکشاورز شیرازی ایشان بتنهای یک لشگر فوق سری بودن وباره با شهید سلیمانی به داخل خاک عراق رفته بودن وفردا شب برمیگشتن جانباز اکبرکشاورز شیرازی سری نترس داشت بارها تیر وترکش خورده بود خودش با سوزن ونخ میدوخت یعنی ترکش را اول در می اورد وبعد شروع به دوختن میکرد ما از اینها فیلم گرفتیم هم به شهید سلیمانی دادیم وهم جانباز قهرمان ملی کشور سردار با افتخار اکبرکشاورز شیرازی تعویل دادیم ایشان بیشتر ترکشها وتیرها را با خاندن چند ذکر در می اورد ودوباره با خاندن ذکر میدوخت اصلن خون نمی امد برای ما تعجب بود که چرا خون نمی یاد واصلن ایشان دردی حس نمیکردن نزدیک ۲۰ بار من ودوستان از در اوردن ترکش وتیر از بدن جانباز اکبرکشاورز شیرازی فیلم گرفتیم که در بیشتر انها شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی حضور فعال داشت بعضی موقع ها برادر قاسم میدوخت اما خدا را شاهد میگیرم که اصلن برادر شیرازی دردی حس نمیکرد وبعضی موقع ها می خندید شهید سلیمانی میگفت حاج اکبرکشاورز شیرازی مرد اهنی لشگرها است وخود بتنهای یک لشگر فوق سری وعملیاتی وچیریکی وتکاور است نترس وشجاع اینها امتیازهای بود که شهید سلیمانی به ایشان داده بود این اخرسری ها شهید سلیمانی میگفت ایشان لیاقت دریافت درجه سرلشگر پاسدار را دارد حاج ا‌کبرکشاورز شیرازی جانباز قهرمان وسرلشکر بسیجی است خداوند ایشان را برای جمهوری اسلامی حفظ کند

  19. سرتیپ پاسدار محمد رضا موسوی اه

    با سلام خدمت رهبر فرزانه ایران ودورد بر خون پاک شهیدان وجانبازان ولشگر قدسیان که لبیک گویان دارن با خصم زمان که جنگ نابرابر است میجنگن ودورد خدا بر آنانی که دم نزدن وکشته شدن وخونشان در صحرای بی اب خاک ریخت فقط به فرمان خداوند اجابت کردن ودرکربلای ایرانی نیز ما مرادانی دارم که خثم روز گار ودژخیم سر سپرده برای سرش جایزه تعین میکند شما مردان مرد این کشور را نشناختید که اگر میشناختید چنان گستاخانه حر حرفی از دهانتان بیرون نمیآمد وهمیشه از سایه خود می لرزیدید شماها کسانی هستید که درسایه ودر تاریکی به افراد حمله کرده وسم خود را مرد میگذارید شما ها دست اجناب خون خوار را از پشت بسته اید پس چون از خودتان بتهای تو خالی ساخته اید مردان مرد ایران غیرت اقا ومولا یمان حسین نبن علی را بر پیشانی دارن اگر عاشقان این ملت را تحدید کنید شک نکنید که دوستان وکسانی که حاضرن جان خود را برای ایشان بدن پس ما را از تهدید نترسانید قهرمان ملی ایران که بازو بند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را برپیشانی دارد از مردان روزگار ماست نه از تیر وترکش ونه از تهدید شما میترسد او اب دیده شده است جانباز فداکار اکبرکشاورز شیرازی که برای سرش شما ها قیمت گذاشته اید روی شیطان را سفید کرده اید چون سردار قهرمان وجانباز جنگهای طولونی اورا اب دیده کرده است ودوست دارانش حاضرن جان خود را برای این ابرمرد قهرمان کشور بدن برادر جانباز کشاورز شیرازی یک اسوه بتمام معنا دوست داشتنی است ویک طنه با خثم روزگار میجنگد ویارانش اورا تنها نخواهند گذاشت

  20. جانباز اکبرکشاورز شیرازی سرباز کوچک ملت ایران

    هزاران امریکایی در واواشنگتن نیویورک شیکاگو هیوستوم فیلادلفیا وسن دیکو در همبستگی با مردم فلسطین شرکت کردند ۰ همچنین هزاران شهروند انگلیسی در شهر منچستر در حمایت از ملت فلسطین ودر اعتراض به نسل کشی رژیم صهیو نیستی در غزه تظاهرات کردند هزاران نفردر پایتخت های جمهورب ایرلند وایرلند شمالی هم در همبستگی با فلسطینی ها ومخالفت با جنایات رژیم صهیو نیستی علیه نوار غزه تظاهراتکردند همچنین در ادامه موج گسترده بر پایی نظاهراتدر حمایت از فلسطین در سراسر جهان دهها هزار تظاهر کننده اسپانیایی در محکومیت جنایات رژیم صهیو نیستی به خیابانهای شهر بارسلونا آمدند وصدها نفر در نزدیکی سفارت اسرائیل در توکیو پایتخت ژاپن هم در اعتراض به حملات اسرائیل به نوار غزه تجمع کردند مردم کره جنوبی هم با حضور در راهپیمایی های گسترده ضمن محکوم کردن جنایت صهیونیست ها با مردم فلسطین ابراز همدردی کردند هزاران نفر از مردم مالزی هم با تجمع در میدان اصلی پایتخت این کشور ضمن دفاع از مردم فلیطین جنایات های رژیم صهیو نیستی در نوار غزه را محکوم کردند مردم تایلند نیز تجمع اعتراضی علیه جنایات های رژیم صهیو نیستی در مقابل سفارت این رژیم در بانکوک برگزار کردند در کشور آفریقای جنوبی هم تظاهرات حمایت از ملت فلسطین با حضور گسترده مردم در شهر کیپ تاون برگزار شده است وهنوز ادامه دارد

  21. جانباز اکبرکشاورز شیرازی سرباز کوچک ملت ایران

    نیروهای عزالدین قسام در کمین نظامیان صهیونیست راوادار به عقب نشینی از مرز غزه کردند

  22. جانباز اکبرکشاورز شیرازی سرباز کوچک ملت ایران سه شنبه آبان ۱۴۰۲

    سازمان ملل متحد در اختیار زورگویان است ونمی تواند در اختیارمظلومان باشد چرا ۰۰۰۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.