سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / مرگ ناگهانی نخست وزیر گوجارات هند، حین سخنرانی علیه مسلمانان!

مرگ ناگهانی نخست وزیر گوجارات هند، حین سخنرانی علیه مسلمانان!

کیفیت 144 کیفیت 240 کیفیت 360 کیفیت 480

راهنمای دانلود

نخست وزیرگوجارات هند روی سن که ایستاده بود وکلی محافظ امنیتی داشت سخنرانی اش علیه اسلام ومسلمین بود همانجا خداوند انرا در ان جایگاه که تازه شروع به سخنرانی بود جانش را گرفت . این است جزای کافران.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

معجزه قرآن _ صلاح الدین سواری

ويدئو/

مثلثات و ریاضیات متعلق به ماست

ويدئو/

16 دیدگاه

  1. اینکه کلا شایعه هست… اصل خیر. نقل از کدام خبرگذاری لست…؟؟ …حالا بگذر یم .که اصلا ماحرا اینگونه نبوده…..حالا هر کسی در هرحالی احتمال داردسکته کند..اما اینکه فوری و بدون هیچ منبعی…مدرک خبری منتشر شود..
    شایعه سازی تلقی شده و دروغ پردازی کارخوبی نیست. هرچند به ظاهرا به نفع باشد..ضمن اینکه اسلام هم نیازی به این مرگها و شایعه ها ندارد هر چند با آشکار شدن ماجرا صدماتی به مسلمانان دارد….

    • شایعه نیست و اخبار مربوط به این اتفاق رو من دنبال کردم و صحت خبر مشخص شد.

    • آقای بلوچ زهی لطفا از دوستانی که زبان می دانند بپرسید که چه هنگام این مرد خبیث مسلمان آزار به درک وارد می شود! بعد بگویید دروغ است!
      این دشمن اسلام عزیز و دشمن دوستی اقوام هند که فرد معروفی بود، هنگامی که میگوید باید در رگهای اسلام مسلمانها سم ریخت تا از بین برود!! خدا جانش را میگیرد تا موجب عبرت من و شما و دیگران شود!

  2. دکتر سلیمانی

    آقایی که معلوم نیست نامت چیست، از کجا میدانی این خبر صحیح نیست؟
    بنده دانشجوی هندم، خبر را ارسال کردم و خبر هم صحیح است!
    اگر زبان بلد هستی به اخبار هندوستان رجوع کن تا ببینی!

  3. ان شاءالله که راست باشه آدم های پستی که به اعتقادات میلیونها نفر توهین میکنند ملعون هستند

  4. سلام میشه بگویید چه ماهی وچه سالی این نخست وزیر هند گوجارات که توهین به اسلام کرد به درک رفت وبه جهنم رفت لطفاً

  5. خدا تماااام دشمنان اسلام رو نابود کند آقای بلوچ زهی چرا میخواین ارزش کار خداوندی رو بیارید پایین ؟؟؟ این فرد معروف به قاتل مسلمانان هست و خدا این کار را در همااااان حین (نه بعدا نه قبلا) انجام داد که نه تنها مردم غرب و وزیران دنیا طلبشون , بلکه بیشتر مردم و بعضی مسئولان خودمون رو اگاه کنه که انقدر حجاب و نماز و این مسائل رو راحت و الکی نگیرند و با اعتقادات مردم بازی نکنند ببینیدددد مرگ انی و لحظه ای هست پس وقتی نمیدونیم کی میمیریم و تا کی زنده ایم یکممم آدم باشیم و انقدررر راحت خیابون و … نچرخیم

  6. همانگونه که ازخانه کعبه باابابیل در حمله فیل های حبشی محافظت کرد پس برای این پرودگار اسان است محافظت ازدینی که هم پیامبری چون محمد رسول الله دارد وهم کتابی چون قران …پس جای هیچ شک وشبه ای وجود ندارد چون خداوندقادرمتعال است

  7. اسمش اننارندرا مودی هست سرچ کنید

  8. الله اعلم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.