سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / سپاه تا رفع مشکل زلزله‌زدگان دنا در کنار آنان می‌ماند

سپاه تا رفع مشکل زلزله‌زدگان دنا در کنار آنان می‌ماند

رئیس ‌سازمان بسیج مستضعفین گفت: تا زمانی که مشکلات زلزله‌ زدگان سی سخت رفع نشود سپاه پاسداران و بسیج با تمام امکانات در کنار آنان می‌ماند.

سرتیپ غلامرضا سلیمانی  در حاشیه بازدید از شهر زلزله زده سی سخت درخصوص خدمات رسانی به مردم زلزله زده، اظهار داشت: خدمات رسانی سپاه و بسیج در حوزه‌های مختلف به ویژه بخش درمانی در مناطق زلزله زده تداوم می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران تا بهبود شرایط در کنار مردم قرار دارد ، گفت: عبور از این بحران نیازمند حفظ آرامش مردم و رفع نیازهای آنان است.

رئیس ‌سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بخش لجستیک سپاه پاسداران برای خدمات رسانی به شهروندان آسیب دیده آماده است، اظهار داشت: اگر مردم اجازه دهند وسایل و امکانات زندگی آنها را به مکان مورد نظرشان انتقال می‌دهیم.

برآوردها نشان می‌دهد که یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی شهرستان دنا به دلیل شدت خسارت‌های وارد شده نیازمند تخریب و نوسازی است.همچنین سه هزار خانه روستایی و شهری بر اثر زلزله ۵.۶ شهرستان دنا خسارت‌دیده‌اند که نیازمند تعمیر هستند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قرار است تعمیرات واحدهای مسکونی خسارت‌دیده از زلزله تا پایان فروردین ماه و نوسازی تا پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۰ صورت گیرد.

تسهیلات بلاعوض و وام‌های ارزان قیمت بانکی، طراحی و پروانه ساختمان، نظارت و آواربرداری رایگان از جمله حمایت‌های دولت برای کمک به بازسازی واحدهای مسکونی خسارت‌دیده از زلزله در شهرستان دناست.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

۳ ترور با یک فرمول

سه دولت، سه سپهبد شهید

موشک‌های سپاه به پایگاه نواتیم اصابت کرده است

بی بی سی فارسی:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.