سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / دست تلویزیون ایران روی بمب اسراییلی!

دست تلویزیون ایران روی بمب اسراییلی!

یک رسانه اسراییلی نوشت: تلویزیون دولتی ایران اخیرا اقدام به پخش یک مسابقه کرده که ایده اصلی آن از یک کانال تلویزیونی اسراییل بیرون آمده است.

تایمز اسراییل با انتشار گزارشی پخش مسابقه تلویزیونی” سیم آخر” به مجری گری “رضا رشیدپور” از کانال تلویزیونی ایران را تقلیدی از مسابقه اصلی “بوم” (Boom) دانست که در سال 2014 از کانال 12 تلویزیون اسراییل پخش می شد.

در این مسابقه شرکت کنندگان در گروه 3 نفری با پاسخ دادن به 6 سوال چند گزینه ای برنامه 6 بمب را خنثی می کنند تا به ” مگا بمب” هفتم یا بمب طلایی برسند.

به نوشته تایمز اسراییل هم اکنون ورژن ایرانی این مسابقه تحت عنوان “سیم آخر” بدون رعایت قانون کپی رایت از شبکه 3 تلویزیون دولتی ایران در حال پخش است.

“ایدو روزنبلوم” مجری مسابقه اصلی “بوم” گفت:”من هیچ گاه فکر نمی کردم که این ایده به قدری سرگرم کننده و جذاب باشد که باعث شود ایران دست خود را روی بمب اسراییلی بگذارد… این قدرت فرهنگ و سرگرمی است که می تواند روی شکاف ها پل بزند…”.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چرا آتش حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها شعله‌ور نشد؟

اطلاع رسانی به موقع و شفاف در خصوص اختلال بوجود آمده در جایگاه‌های سوخت، فرصت شایعه‌سازی و خبرسازی از دشمن و شایعه‌سازان را گرفتند.

معرفی 5 خطای امنیتی که راه نفوذ به گوشی شما را هموار می‌کند

گوشی‌های هوشمند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.