سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / حمایت کشیش نیجریه‌ای از شیخ زکزاکی؛ حاکمان نیجریه به این عالم مسلمان ظلم می‌کنند

حمایت کشیش نیجریه‌ای از شیخ زکزاکی؛ حاکمان نیجریه به این عالم مسلمان ظلم می‌کنند

کشیشی مسیحی اهل نیجریه که از حامیان شیخ«ابراهیم زکزاکی» است، اعلام کرد که دولت نیجریه به این شیخ ستم می‌کند و رسانه‌ها نیز به دلیل ترس از دولت، نمی‌توانند مسائل مرتبط با او را پوشش دهند.

«رولند ساندا»، کشیش مسیحی ساکن شهر «کادونا»، در مصاحبه با فارس گفت، من از شیخ «[ابراهیم] زکزاکی» حمایت می‌کنم، زیرا مشاهده کرده‌ام که او یک رهبر مذهبی خوب، سفیر صلح و یک فعال حقوق بشر است. او مورد ظلم واقع شده است، بسیاری از اعضای جنبش او کشته شده‌اند، بسیاری هم در زندان به سر می‌برند. ساندا افزود، فرزندان شیخ زکزاکی کشته شده‌اند و همسرش نیز سال‌ها بدون مراقبت پزشکی‌، شرایط بد زندان را تحمل می‌کند. ساندا در پاسخ به این پرسش که آیا رسانه‌ها در نیجریه می‌توانند آزادانه درباره شیخ زکزاکی مقاله بنویسند؟، گفت: «خیر، آنها اگر این کار را انجام دهند، از سوی دولت تهدید خواهند شد. رسانه‌ها ترجیح می‌دهند به دلیل ترس از دولت، از هر مسئله‌ مرتبط با این موضوع، چشم‌پوشی کنند.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بیشترین درخواست حجاج خارجی در عربستان آشنایی با ایران است/ افزایش گرایش جوانان مصری به انقلاب اسلامی بعد از سقوط “مُرسی”/ گفتگو با محمدحسن شجاعی‌فرد

دکتر محمدحسن شجاعی‌فرد

بیشترین درخواست حجاج خارجی در عربستان آشنایی با ایران است/ افزایش گرایش جوانان مصری به انقلاب اسلامی بعد از سقوط “مُرسی”

گرایش جوانان کشورهایی همچون مصر به انقلاب اسلامی و درخواست نخبگان کشورهای مسلمان برای آشنایی با ایران در ایام حج

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.