سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / بزرگداشت مقام معظم رهبری حفظه الله

بزرگداشت مقام معظم رهبری حفظه الله

آیت الله شوشتری حفظه الله تعالی:

نزد هر استادی که رفتید، اگر بر دریا (روی آب) راه می رفت، اگر پرواز می‌کرد و اگر غیب می‌گفت، اما با نایب امام زمان (علیه السلام‌) یعنی رهبر معظم و‌ معزز انقلاب زاویه داشت، سریع (از جلسه) برخیزید و بیرون بروید که او شیطانی مجسم است.

کانال: مطالبه گری آرمانها

سلامتی ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه ای روحی له الفداء و حفظه الله، صلوات.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تربیت فرزند از زبان استاد قرائتی

حجت‌الاسلام‌ محسن قرائتی

یا رب این شاخه گل، از شش جهتش دارنگاه

ويدئو/کشتی نجات،سحرم دولت دیدار به بالین آمد

8 دیدگاه

  1. 🌼 آیت الله شوشتری:
    نزد هر استادی که رفتید اگر بر دریا راه می رفت اگر پرواز می‌کرد اگر غیب می‌گفت اما با رهبر معظم و‌ معزز انقلاب زاویه داشت سریع برخیزید و بیرون بروید که او شیطانی مجسم است.

    سلام
    ببخشید منبع این مطلب چیه؟؟؟

  2. سلام علیکم درخصوص این مطلب که پرسیدید عرض میشود که درنظام عالم هم امامت مثبت وجود دارد که امامت اهل بیت پیامبر ص است چنانکه قران ایشان را با صفاتشان معرفی مینماید وَ جَعَلْناهُمْ أَئِمَّةً يَهْدُونَ بِأَمْرِنا وَ أَوْحَيْنا إِلَيْهِمْ فِعْلَ الْخَيْراتِ وَ إِقامَ الصَّلاةِ وَ إيتاءَ الزَّکاةِ وَ کانُوا لَنا عابِدينَ (73)انبیا

    و هم امامت منفی که همان امامت طاغوت است (….وَ إِنَّ الشَّياطينَ لَيُوحُونَ إِلي أَوْلِيائِهِمْ لِيُجادِلُوکُمْ وَ إِنْ أَطَعْتُمُوهُمْ إِنَّکُمْ لَمُشْرِکُونَ (121)انعام
    همانطور که ملاحظه میشود راه بهره رساندن به پیروان شیاطین هم وجود داشته و میتوانند از وحیی که شیاطین به انها میکنند استفاده نمایند .

    هرکدام از این دو جریان دارای توان های مادی و فرا مادی هستند بسته به اینکه از کدام امام پیروی میکنید از توانهای او نیز میشود بهره مند بود.

    حال گروهی از مومنان وعباد الله به لطف الهی و بسته به صلاح دید ولی خدا از برخی محبتهای خاص الهی بهره مند میشوند که همه ما با برخی از صاحبان کرامت نظیرمرحوم علامه طباطبایی و ایت الله بهادینی وامثالهم و برخی از حکما واندیشمندان که درقرون گذشته زندگی میکردند اشنا هستیم.درهمین راستا گروهی با ریاضتهای غیرشرعی وفروختن ایمان خود به شیاطین واجنه تحت فرمان وتبعیت از امامت طاغوت رفته و به واسطه نزدیکی وهم سنخ شدن روحی با این موجودات توانهایی از جنس فرامادی درحد برخی بیان اخبار محدودی از اینده یا برخی رخدادهایی اینچنینی را دارا باشند .ازجمله این جماعت جوکرهای هندی برخی دراویش وفرقه های ذاله در فرقه های صوفی گری ودر اوجشان شیطان پرستان ازجمله جریانهایی هستند که امکان استفاده ازاین قبیل صحنه های فرامادی را ممکن است دارا باشند.

    حال باید دید این جماعتی که کشف سر نموده رفتارهای خارق العاده ای از خود نشان میدهند تحت امامت کدام جنس از انواع امامت مثبت یا منفی هستند انگاه میتوان درخصوص اظهاراتش نظر داد. چنانکه قران میفرماید (….یوم ندعوا کل اناس به امامهم…)۷۱اسرأ. روزی که پشت سرامام خود درمحشر حاضرمیشوید

    • کسی که باید به او ایمان داشت فقط خداست و نه هیچ بنده ی دیگری، پیامبر خدا هم آمده بود به جاهلان بگوید فقط خالقتان را بپرستید.
      جایگاه انسان ها را فقط خدا میداند کجاست.به انسانها تقدس ندهید شرک است.تقدس فقط لایق خداوند است.بشر هیچ برتری به یکدیگر ندارد مگر آنرا خدا تشخیص میتواند بدهد. پیامبر امام و … همه مثل من و شما بشر هستند.

      • سلام اقا بهنام عزیز
        کلیت مطلب شما هم درست هست هم جای نقد مختصر دارد

        ایمان صحیح مطابق اول ایات سوره بقره منوط شده به ایمان بخدا و رسول و انچه که خداوند برپیامبر ص نازل کرده و آن هم تبعیت از خاندان هدایت یعنی اهل بیت هستند .وما اسئلکم اجرا الا مودتا فی القربی یعنی همین یعنی مزد زحمات پیامبر درگروه پیروی همراه با عشق ومحبت به خاندان پیامیر تایین شده .

        به غیرازاین مسیر همان سنت عصر جاهلی حاکم میشود که باورشان این بود کهما خدا را از مسیر بتهایمان میپرستیم بدین ترتیب هزکسی برای خودش خدایی خودساخته داشته و موجب میشود قانون جنگل و قدرت زورمداران بنام خدایان درجامعه گسترش یابد .
        پس قداست حریم اهل بیت ع همان قداست حریم الهی است که درغیراین صورت توحیدمان خدای ناکرده زیر سوال خواهد بود

        درود برشما
        یاعلی مدد

      • بله جسمی مانند ما دارند، ولی توان شان از من و شما بیشتر است.

        خودتان را با چه توانی برابر رسول الله ص و اهلبیت ع میدانید؟

        شما توان رفتن به معراج را دارید؟ شق القمر را می توانید؟ قران میتوانید نازل کنید؟

        بخاطر اینکه من و شما بسیار ضعیف و ناتوان هستیم، و شدیدا محتاج هدایت، خدا تشخیصش را در قرانی که تحریف نشده، به مردم جهان فرموده:

        قُلْ أَطِيعُوا اللَّهَ وَالرَّسُولَ فَإِن تَوَلَّوْا فَإِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ الْكَافِرِينَ ﴿آل‌عمران: ٣٢﴾

        بگو: «خدا و پيامبر [او] را اطاعت كنيد.» پس اگر رويگردان شدند، قطعاً خداوند كافران را دوست ندارد.

        یا: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنكُمْ (نسا 59)

  3. سلام ،اگر بفرض مثال سیصد هزار شهید را نداشتیم و فقط همین پنجاه شهید اخیر که با بدترین شکنجه بدست کور دلان و وحوش تحت امر معاندین و منافقین و دشمنان اسلام و ایران شهید شدند خون همین تعداد ضامن بقای این نظام میشود حالا سیصد هزار شهید مظلوم دیگر هم به این تعداد اضافه کنید ت

  4. یا ايُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓا۟ أَطِيعُوا۟ ٱللَّهَ وَ أَطِيعُوا۟ ٱلرَّسُولَ وَ أُو۟لِى ٱلْأَمْرِ مِنكُمْ سوره نساء آیه 59

    رسول الله ص و اهلبیت ع همه بشر هستند و همه ما یک قالب انسانی داریم!

    ولی از لحاظ توان و درجات الهی و انسانی، با هم متفاوت هستیم، و آیه 59 سوره نساء نیز به خوبی حکایت از این دارد

    و اگر همه یکسان بودیم، دلیلی برای اطاعت از غیر خدا نبود به این آیه هم توجه کنیم:

    إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ ﴿الحجرات: ١٣﴾

    بله بشر درجاتی دارند که بر اساس تقوا و عمل صالح کسب می کنند! بد بودن هم درجاتی دارد…

  5. سلام در جواب دوستی که فرمود فقط خدا

    با عرض پوزش وقتی خدا به شیطان گفت به انسان سجده کن شیطان گفت من فقط بر تو سجده میکنم

    فکر کنم اندیشه در این موضوع حرفی باقی نمیگذارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.