سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / تمام ویژگی‌های یک مسلمان در شهید سلیمانی جمع بود/حاج قاسم از رویش‌های انقلاب اسلامی بود

تمام ویژگی‌های یک مسلمان در شهید سلیمانی جمع بود/حاج قاسم از رویش‌های انقلاب اسلامی بود

امام جمعه قروه گفت: حاج قاسم از رویش‌های انقلاب اسلامی بود و اخلاص، سیاست، اخلاق، دیپلماسی و هر آنچه برای یک مسلمان باید وجود داشته باشد در وجود این شهید عزیز نهادینه بود.

امام جمعه قروه گفت: شهید سلیمانی شخصی بود که توسط آمریکای خونخوار به شهادت رسید و آمریکایی ها همیشه بغض خود را نسبت به مردم ایران این گونه نشان داده اند و بزرگترین کینه آنها در به شهادت رساندن شهید سلیمانی نمایان شد

حجت‌الاسلام عابدین رستمی در قروه با تسلیت ایام فاطمیه، سالگرد شهادت شهید سلیمانی و چهلم شهید فخری‌زاده اظهار داشت: حاج قاسم از رویش‌های انقلاب اسلامی بودند، اخلاص، سیاست، اخلاق، دیپلماسی و هر آنچه برای یک مسلمان باید وجود داشته باشد در وجود این شهید عزیز نهادینه بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی خود را سرباز انقلاب و رهبری می‌دانست افزود: ایشان کسی بود که اهل رسانه و غوغا نبود و کسی بود که عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را به اندازه‌ای توسعه داد که مولفه قدرت دنیا را ایشان می‌چرخاند.

امام جمعه قروه خاطرنشان کرد : حاج قاسم، چهره واقعی دشمن را می‌شناخت و تلاش کرد تا آرمان‌های انقلاب، امام خمینی و مقام معظم رهبری را پیش ببرد همچنین از دشمنان نترسید و جهت خود را تغییر نداد.

رستمی اذعان داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران احمق هستند و فهم این را نداشتند با شهادت حاج قاسم سلیمانی از هر قطره خون او، سردار سلیمانی‌های دیگری روییده می‌شود.

امام جمعه قروه در ادامه با بیان اینکه شهید سلیمانی چهره بین‌المللی و یک افتخار برای تمام مردم ایران بود، به شهادت شهید محسن فخری‌زاده هم اشاره کرد و افزود: شهید فخری‌زاده جزو ۵ مرد قدرتمند در فهرست ۵۰۰ مرد قدرتمند جهان بود.

حجت‌الاسلام رستمی در ادامه اظهار داشت: شهید فخری‌زاده زمانی شناخته شد که دشمن جمهوری اسلامی ایران مانند آمریکا و اسرائیل احساس می‌کردند توان هسته و نظامی آنها بیشتر از ایران است.

وی ادامه داد: عده‌ای دنبال آن بودند که انکار نمایند شهید فخری‌زاده یک دانشمند هسته‌ای است زیرا ترسیدند به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بر بخورد و سر میز مذاکره نیاید لذا بیانیه دادند که او عضو سپاه و یک تکنسین نظامی بود که این موارد آب در آسیاب دشمن ریختن است.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جواب مردم به معمایی سبز

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سپاه در ۴۵سال گذشته

به‌مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.