سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / عمران‌خان از تلاش احزاب مخالف برای کودتا علیه دولت خود خبر داد

عمران‌خان از تلاش احزاب مخالف برای کودتا علیه دولت خود خبر داد

نخست‌وزیر پاکستان گفت، چند حزب مخالف قصد استفاده از ارتش برای براندازی دولت مرکزی را دارند.

«عمران خان» گفت که برخی احزاب مخالف دولت، قصد استفاده از ارتش برای براندازی و برکناری دولت مرکزی را دارند. وی افزود: منافع مخالفان دولت و اپوزیسیون با منافع کشور متفاوت است، ما خواهان حاکمیت قانون و عدالت در کشور هستیم.

نخست‌وزیر پاکستان تصریح کرد‌، اپوزیسیون، ارتش را تحت فشار قرار می‌دهد تا دولت دموکراتیک را برکنار کند و می‌گوید که عمران خان یک عروسک است. ما با ارتش صحبت خواهیم کرد. این یک خیانت آشکار است، زیرا آنها از ارتش برای سرنگونی دولت دعوت می‌کنند. به گزارش فارس، عمران خان افزود، برخی انتقادها از ارتش باعث خشم و ناراحتی مقامات ارتشی شده است، اما ژنرال «باجوا» مردی منطقی و متعهد بوده و به دموکراسی اعتقاد دارد و پاسخ این انتقادها را نداده است.

موضع‌گیری علیه اسرائیل

نخست‌وزیر پاکستان همچنین، در پاسخ به پرسشی در ارتباط با شایعه سفر یک عضو کابینه دولت این کشور به تل‌آویو گفت، وقتی اسلام آباد اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد چرا باید وزیری از جانب کشور، به اسرائیل سفر کند؟ این اخبار بی‌اساس هستند و کمپینی کامل در این مورد در حال اجرا است. وی تأکید کرد: «سیاست‌های اسلام آباد، ضد اسرائیلی است و لذا، هرگونه خبر در رابطه با تماس پاکستان با اسرائیل، جعلی و کاملا دروغ است.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاریکاتور/ تعطیلی شبکه‌های فارسی زبان و برچیده شدن بساط اپوزیسیون!

جمعه بازار اپوزیسیون تخته خواهد شد

شکست قطعی کمپین تحریم انتخابات مشارکت شبیه انتخابات ۹۸ شد

شکست قطعی کمپین .شکست پروژه نظرسازی اپوزیسیون خارج‌نشین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.