سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / «خبر آنلاین» وکالت تروریست‌ها را برعهده گرفت

«خبر آنلاین» وکالت تروریست‌ها را برعهده گرفت

اینکه چگونه یک رسانه می‌تواند در برابر ترور یکی از اصلی‌ترین دانشمندان کشور در حوزه هسته‌ای نسخه «خویشتن‌داری» بپیچد چیز عجیبی است و عجیب‌تر آن که بخواهد از خون شهید برای تسویه حساب با مخالفانش استفاده کند.

: اینکه چگونه یک رسانه می‌تواند در برابر ترور یکی از اصلی‌ترین دانشمندان کشور در حوزه هسته‌ای نسخه «خویشتن‌داری» بپیچد چیز عجیبی است اما شاید عجیب‌تر آن باشد که بخواهد از خون یک شهید برای تسویه حساب با مخالفان خود استفاده کند.

ماجرا وقتی بدتر خواهد شد که همان رسانه مخالفان خود را در ترور شهید هسته‌ای ذی‌نفع بداند و از فرصت ایجاد شده برای ارسال پالس به قاتلین استفاده کند!

  سایت «خبرآنلاین» از جمله رسانه‌های اصلاح طلبی بود که یک روز پس از ترور شهید محسن فخری‌زاده به دست موساد، در گزارشی با عنوان «دلواپسان داخلی و خارجی چه منفعتی از ترور شهیدفخری زاده دارند؟»، منتقدین داخلی برجام که اکنون هیچ چیزی از آن نمانده را کنار رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی قرار داد.

این سایت اصلاح‌طلب در مطلبی دیگر تحت عنوان «تندروها می‌خواهند ایران را از برجام خارج کنند»، خونخواهی شهید فخری‌زاده از سوی جریان انقلابی را تلاش برای خروج ایران از برجام خواند! 

به عبارتی، این سایت خبری اصلاح‌طلب انتشار گزارش‌های اینچنینی، به بهره برداری سیاسی از شهادت شهید فخری‌زاده روی آورده و اتهام‌زنی به منتقدان دولت را دنبال می‌کند.

البته ماجرا به همینجا ختم نمی‌شود. «خبرآنلاین» از اتهام زنی به منتقدین فراتر رفته و عملاً خط دهی و سیگنال دادن به بایدن را در پیش گرفته است!

این سایت خبری اصلاح‌طلب در مطلبی با عنوان «با ترور فخری زاده؛ بایدن چگونه میتواند از تله مخالفین برجام عبور کند؟» علاوه بر تخریب منتقدین تفکر غربگرایی، نکاتی را بر شمرد که بایدن می‌تواند برای کشاندن ایران پای میز مذاکره استفاده کند.

اگر بهره برداری سیاسی خبرآنلاین از شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان را فاکتور گرفته و به حساب دعوای جناحی داخل کشور نوشته شود، خط دهی یک رسانه داخلی به رئیس جمهور جدید آمریکا برای کشاندن ایران پای میز مذاکره، به هیچ وجه قابل قبول نیست.

این رسانه طوری ترور شهید فخری‌زاده را «تله مخالفین برجام» دانسته که گویی اساسا از دست دادن دانشمندی که سال‌ها نماد دانش هسته‌ای کشور بوده است، هیچ اهمیتی نداشته و می‌توان به سادگی از کنار ان عبور کرد.

این جماعت هیچ توجهی به این ندارند که چنین پرداخت‌های تقلیل‌گرایانه‌ای به مساله ترور، باعث خواهد شد تا دانشمندان هسته‌ای زین پس خود را قربانی‌هایی بدانند که حتی در صورت جان باختن در مسیر توسعه صنعت هسته‌ای کشور، رسانه‌های آن کشور اهمیتی برای خون آن‌ها قائل نیستند. البته اگر واقعیت از نظر این رسانه‌ها چیزی جز این باشد!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

فرزند دانشمند شهید محسن فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد

واکنش همسر شهید فخری زاده

سلام خدا بر امیرسپهبد شهیدعلی صیاد شیرازی

صیاد دل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.