سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / گسترش آتش سوزی در کلرادوی آمریکا

گسترش آتش سوزی در کلرادوی آمریکا

شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد: آتش سوزی که در مناطق شرقی کلرادو آغاز شده بود، به سرعت ۱۷۰ هزار جریب از زمین‌های این منطقه را دربرگرفت و اکنون به دومین آتش سوزی بزرگ در تاریخ کلرادو تبدیل شده است.
شعله‌های آتش در کلرادو هزاران تن از ساکنان این منطقه را وادار کرده است که خانه‌های شان را ترک کنند و از منطقه بگریزند و در طول شب جاده‌های کلرادو با ترافیک سنگین ساکنانی مواجه شدندکه تلاش می‌کردند از شعله‌های آتش فرار بکنند.رادی کمبل، یکی از ساکنان منطقه کلرادو گفت: با چشمان مان شاهد سوختن خانه‌های دوستانمان بودیم.
خبرنگار افزود: رادی کمبل یکی از ساکنان کلرادو است که به علت آتش سوزی، خانه اش را ترک و از محل زندگی اش فرار کرده است. وی چیز‌هایی را
که می‌توانست با خود حمل کند برداشت و داخل خودرو گذاشت.

کِی براون، یکی دیگر از ساکنان کلرادو است که از طریق دوربین مداربسته سوختن خانه اش را در آتش دیده است. وی گفت: واقعا وحشتناک بود. تماشای این صحنه وحشتناک بود.
یکی از مسئولان محلی گفت: شروع و گسترش آتش سوزی در کلرادو بسیار سریع بود و خسارات و خرابی‌های ناشی از آن بسیار گسترده است.خبرنگار اضافه کرد: شب گذشته، ماموران آتش نشانی تلاش کردند از گسترش شعله‌های آتش در کلرادو جلوگیری کنند و ساکنان منطقه که از آن گریخته اند امیدوارند که خانه‌های شان سالم بمانند تا بتوانند برگردند.
خبرنگار در پایان گفت: دومین آتش سوزی بزرگ تاریخ کلرادو همچنان ادامه دارد. کاهش دمای هوا امیدواری‌هایی را برای مهار آتش ایجاد کرده است، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که وزش باد در این منطقه تشدید خواهد شد که می‌تواند وضع موجود را بحرانی‌تر کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پرچم فلسطین به جای آمریکا در دانشگاه پورتوریکو

دانشجویان دانشگاه پورتوریکو، در حمایت از فلسطین

جالبه خودشان می پذیرندکه کاخ سفید را حسینیه خواهیم کرد!!!

ويدئو/ We will make the White House a Husseiniyeh

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.