سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / مسجدی‌ها ۵۰ هزار بسته گوشت به نیازمندان می‌رسانند

مسجدی‌ها ۵۰ هزار بسته گوشت به نیازمندان می‌رسانند

معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: این کانون‌ها با مشارکت برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س)، پویشی را برای تهیه و توزیع گوشت میان نیازمندان اجرایی کردند.

سعید سعادتی، معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در گفت‌وگویی اظهار داشت: این کانون‌ها با مشارکت برنامه «سمت خدا» (شبکه سوم سیما) و موسسه حضرت خدیجه (س)، پویشی را برای تهیه و توزیع گوشت میان نیازمندان اجرایی کردند.

وی با اشاره به اینکه در این پویش بناست به هرخانواده بسته گوشت یک و نیم کیلوگرمی توزیع شود، تصریح کرد: به هر استان میانگین ۱۵۰۰ بسته گوشت خواهد رسید که با همت اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و با حضور امام جمعه و استانداران میان نیازمندان شناسایی شده، توزیع می‌شود.

سعادتی گفت: این طرح در دهه پایانی ماه صفر و مناسبت‌هایی همچون وفات حضرت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع) و بنا به توصیه‌های مقام معظم رهبری در زمینه کمک‌های مومنانه باتوجه به شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی برنامه‌ریزی شده است که برای اجرای آن مردم، نمازگزاران مساجد و خیرین کمک‌رسان کردند و الحمدلله در مجموع ۵۰ هزار بسته گوشت تهیه و میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: شناسایی نیازمندان در استان‌ها توسط اعضای کانون‌های مساجد صورت گرفته است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

صلاح الدین سواری، نوجوانی که داوران محفل را حیرت زده کرد

تلاوت فوق العاده حافظ کل قرآن صلاح الدین سواری

رمضان از زبان زنان کشورهای غیر‌مسلمان

مسیحیان کاتولیک

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.