سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ائتلاف خطرناک ترکیه، رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها در شمال رود ارس

ائتلاف خطرناک ترکیه، رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها در شمال رود ارس

هلاکت بیش از ۱۰۰ تروریست پس از ۷ روز جنگ در «قره باغ»

در روزهای گذشته مناطق شمالی رود «ارس» بار دیگر به صحنه درگیری های سنگین میان نیروهای مسلح آذربایجان و ارمنستان تبدیل شده و پیشنهادهای چندین کشور از جمله ایران برای میانجیگری با مخالفت باکو مواجه شده است.

نیروهای ارتش آذربایجان در دور جدید حملات که با پشتیبانی دولت ترکیه در حال انجام است، تلاش می کنند نیروهای مسلح تحت فرمان ارمنستان را از منطقه مهم «قره باغ» عقب برانند و این بخش را پس از سال ها منازعه و درگیری باز پس بگیرند.

درگیری ها در منطقه قفقاز در حالی به هفتمین روز رسیده که آنکارا تنها حامی باکو محسوب نمی شود و در روزهای گذشته دولت ترکیه صدها تن از عناصر گروهک های تروریستی تحت فرمانش را از سوریه و لیبی برای شرکت در جنگ به آذربایجان انتقال داده است.

مقامات دولت آذربایجان در ابتدا حضور گروهک های تروریستی را در جنگ قره باغ تکذیب کردند اما در نهایت گمانه زنی های روزهای گذشته رسانه ها مبنی بر انتقال عناصر تروریست از سوریه و لیبی برای شرکت در جنگ علیه ارمنستان رنگ واقعیت گرفت.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، شرکت های امنیتی تحت فرمان سازمان اطلاعات ترکیه در روزهای اخیر گروه جدیدی از عناصر تروریستی را از مناطق در تصرف در کشور لیبی و مناطق اشغالی سوریه به کشور آذربایجان منتقل کرده اند.

به گفته منابع میدانی، سازمان اطلاعات ترکیه در دور جدید تلاش ها، بیش از ۵۳۰ تن از عناصر تروریست را به خاک آذربایجان منتقل کرد؛ با انتقال جدید صورت گرفته تعداد تروریست ها در خاک آذربایجان حداقل به ۹۰۰ تن افزایش یافته است. / مشرق

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نطق‌ نماینده مجلس‌ ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل

مرگ بر اسرائیل

کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

صادق زیباکلام اسرائیل و امریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.