سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / چرا زنها اجازه ندارندهمزمان چند همسر داشته باشند؟

چرا زنها اجازه ندارندهمزمان چند همسر داشته باشند؟

چرا زنها اجازه ندارندهمزمان چند همسر داشته باشند؟
بسیاری از بانوان این سوال را می پرسند واقعاً چرا…
اسلام چرا برای زنان اجازه نداده که مثل مردها، چند همسر داشته باشند آیا این تبعیض علیه زنان است؟
اگر جواب علمی می خواهید حتما بخوانید.
حکمت و فلسفه علمی و ساینسی نشانداده است که برای #تعدد _ زوجات در اسلام اسراری نهفته است، که در این تحقیق برملا میشود!
چرا يک مرد مىتواند و یا در اسلام جایز است که همزمان چند زن داشته باشد؟ ولى يک زن نمى تواند همزمان چند شوهر داشته باشد؟
(فتبارک الله احسن الخالقين) :
1- دانشمندی یهودی متخصص در علوم ژنتیک و بارداری می گوید: زن مسلمان پاکیزه ترین زن روی کره زمین میباشد.
2- پروفیسور رابرت گیلهم رئیس دانشکده البرت انیشتن متعلق به یهودیان و متخصص در علوم ژنتیک، مسلمان شدنش را رسماً اعلام کرد آنهم فقط به یک دلیل:
;شناختن و کشف یک حقیقت علمی و معجزه ي بی نظیر بودن قرآن پاک، به دلیل محدود کردن دوره طلاق برای زنان که به مدت سه ماه میباشد.
به طوریکه او جهان مدرن و همه علوم پیشرفته را شگفت زده کرد.
یک سورپرایز و نظریه علمی به اثبات رسیده بانام (#أثر_آب_مرد).
👈شرح بیشتر:
آب مرد دارای 62 نوع پروتئین است و این پروتئینها از هر فرد به فرد دیگر متغیر است همانطوریکه اثر انگشت هر فرد متغیر است و هر کس اثر انگشت خودش فقط مختص به خودش میباشد.
و این مانند یک تراشه الکترونیکی میباشد که هر فرد تراشه خاص خودش را حمل میکند.
همچنان بدن زن در درون خود یک رایانه به تمام معنا حمل میکند و این رایانه اطلاعات تراشه مردیکه با او ارتباط برقرار میکند را در خود ثبت میکند!
این زن اگر در آن واحد، بلافاصله بعد از طلاق از همسر خودش، با مردی دیگر ازدواج کند و یا اینکه در یک برهه تراشههای متعددی به رایانهای او متصل شوند، این مانند ویروسی بزرگ است که وارد این رایانه شده است و لذا این زن دچار اختلالات هورمونی و روانی و بیماریهای گوناگون میشود.
پروفسور رابرت به صورت علمی ثابت کرد که اولین حیض (#عادت_ماهانه) بعد از طلاق باعث ریزش 32% الی 35% و حیض دوم 67% الی72% و حیض سوم 99.9% از أثر آب و اطلاعات مرد میشود. و در واقع رحم زن بعد از سه حیض از هر اثری که در گذشته بوده پاک و طاهر میشود و آماده استقبال از تراشه و أثر اطلاعات جدید میگردد، و آن وقت بدون هیچگونه ضرری برای زن میباشد.
لذا میبینیم #زنانی_که_زناکار_و_بدکاره هستند دچار بیماریهای سخت و گوناگونی میشوند، که آنهم به دلیل اختلاط أثر آبهای مختلف در آن واحد میباشد.
و اما دوره زنان بیوه شده مثلا شوهرش فوت شده باشد، برای از بین بردن اثر آب میبایست مدت زیاد و بلندتر باشد، آنهم به دلیل این است که غم و اندوه باعث تثبیت بیشتر اثر مرد آن هم به شکل قوی تری میشود، و به همین دلیل نیازمند دورهای است که خداوند متعال در قرآن مجید میفرماید (أربعه أشهر و عشرا) تا ریزش اثر به صورت کامل انجام شود.
بناءً این نظریه باعث شد تا این دانشمند بزرگ به تحقیق بیشتر و بیشتر روی آورد.
این دانشمند تصمیم گرفت یک آزمایش انجام دهد به همین خاطر او به منطقهای در آمریکا سفر کرد که غالبا جمعیت آن را مسلمانان تشکیل میدهند و آزمایش نشان داد که آنها فقط أثر اطلاعات مردان خود را حمل میکنند.
و این در حالی است که در منطقهای دیگر از آمریکا که غالبا افراد آن را آمریکاییهای با اصطلاح روشنفکر، آزاد اندیش و پیرو آزادی جنسی تشکیل میدهند، این آزمایش نشانداد که آنها أثرات متعددی با خود حمل میکنند، از دو الی سه اثر.
و این حقیقت به شدت تلخ بود آنوقت که خود این دانشمند بر روی همسر خود این آزمایش را انجام داد و کشف کرد که او سه اثر با خود حمل میکند ( یعنی رابطه با سه شخص به صورت همزمان).
و با همهای این تفاسیر قانع شد که اسلام تنها دینی میباشد که عفت و پاکی،حضانت زن و ارتباطات سالم او را با جامعه تضمین میکند. واینکه زن مسلمان پاکیزهترین زن روی کره زمین میباشد.
عزیزان بزرگوار این تحقیق علمی بخش کوچکی از بیانتهای قرآن پاک میباشد و هر روز که میگذرد پردههای جدیدی از علوم بینظیر قرآن برداشته میشود.
گسترده به اشتراک بگذارید.
تا آنهای که اسلام را مانع پیشرفت و مسلمانان را متحجر و عقبگرا میخوانند و یا اسلام را محدود کنندهي زن میدانند و یا میگوید اسلام حق زنها را در نظر نگرفته، پی ببرند و بدانند که اسلام کامل است و زن مسلمان کاملترین.

عزيزان با دوستان تان مطلب را #شريك سازيد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مثلثات و ریاضیات متعلق به ماست

ويدئو/

تازه‌مسلمان آمریکایی و تجربه اولین ماه رمضان

اسلام به قلبم نشست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.