سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / 12 فعال سیاسی بحرین در صف اعدام توسط رژیم آل خلیفه

12 فعال سیاسی بحرین در صف اعدام توسط رژیم آل خلیفه

12 فعال سیاسی بحرین در صف اعدام توسط رژیم آل خلیفه

یک سازمان آمریکایی فعال در زمینه حقوق بشر، کمپینی را در حمایت از ۱۲ زندانی سیاسی محکوم به اعدام در بحرین به راه‌انداخت و فعالان 10 کشور دیگر به این کمپین پیوستند و خواستار توقف اعدام این زندانیان شدند.

سازمان «آمریکایی‌های حامی دموکراسی و حقوق بشر در بحرین» کمپینی را در مخالفت با اعدام 12 زندانی سیاسی، به دو زبان عربی و انگلیسی راه ‌انداخت. خبرگزاری ایکنا به نقل از شبکه العالم افزود: در این کمپین، فعالانی از ۹ کشور اروپایی اسپانیا، آلمان، فرانسه، سوئیس، هلند، ایرلند، ایتالیا، دانمارک، بلژیک و در منطقه نیز کشور لبنان مشارکت دارند. این فعالان حقوق بشر همبستگی خود را با محکومین به اعدام، اعلام کرده و خواستار آزادی آنها شدند.

رژیم آل خلیفه که از حمایت آمریکا، انگلیس و دیگر کشورهای غربی برخوردار است، از سال 2011 تا کنون، زندانیان زیادی را شکنجه و سپس، اعدام کرده است.

آشنایی با زندانیان سیاسی بحرین

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پالس به دشمن ملت ایران برای بقا در قدرت؟

دروغ غربگداهای مفلس،حسن روحانی و ظریف

عجله کنید از بسیجی های اروپا و امریکایی عقب نمونیم!

ويدئو/ عجله کنید از بسیجیهای اروپا و امریکایی عقب نمونیم!

2 دیدگاه

  1. لعنت خدا بر آل سعود باد. لعنت خدا بر حامیان یزید لعنت الله علیه. دستگاه دیپلماسی ایران باید بسیار قاطعانه وارد عمل شود و پیگیر آزادی این افراد شود. اگر در جریان شهید شیخ نمر قاطع تر عمل می شد امروز شاهد گستاخ تر شدن حکام مرتجع عربی علیه شیعیان نبودیم.

  2. بحرین جزو ایران بوده و ایران باید بحرین را به خودش ملحق کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.