سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / واکنش معنادار کاربران فضای مجازی به انتشار تصویر کروبی در مهمانی قدرت‌الله علیخانی/ کاش با همین شرایط ما را هم به حصر ببرید!

واکنش معنادار کاربران فضای مجازی به انتشار تصویر کروبی در مهمانی قدرت‌الله علیخانی/ کاش با همین شرایط ما را هم به حصر ببرید!

واکنش معنادار کاربران فضای مجازی به انتشار تصویر کروبی در مهمانی قدرت‌الله علیخانی/ کاش با همین شرایط ما را هم به حصر ببرید!

انتشار تصویر مهدی کروبی در مهمانی منزل قدرت‌الله علیخانی سبب شد برخی کاربران فضای مجازی چنین حصری را برای خود آرزو و درخواست کنند!

خودروی قدرت الله علیخانی دچار حادثه شد | پایگاه خبری جماران

انتشار تصویر مهدی کروبی از سران فتنه در منزل قدرت الله علیخانی، نماینده مجلس ششم واکنش‌های معنادار و کنایه‌آمیزی را در فضای مجازی برانگیخت. تصویر مذکور ضیافت و نشست کروبی را با عده‌ دیگری از همراهانش نشان می‌دهد.

کاربری اینگونه نوشت: آقا اگه حصر اینجوریه منم بفرستین حصر…

صبا مهراد مازندرانی نیز نوشت: اصلاح‌طلبان از اول انقلاب با نشست‌های حلقه کیان و گعده‌های نزدیک انتخابات شان پدر مردم رو در آوردند ولی همچنان با موج سواری روی دروغ «حصر» در افکار عمومی مظلوم نمائی می‌کنند.

کاربر دیگری نوشته است: چیکار کنیم تا با اون شرایط ما رو هم حصر کنید؟؟

کاربری نیز آورده است: اصلاح‌طلبان بیش از سی سال مدیریت کشور را در اختیار داشتند و هر کاستی که باشد، انگشت اتهام به سمت آنهاست جالب این است که نزدیک انتخابات وعده آزادی و ارزانی می‌دهند! هشت سال کشور را به آشوب کشیدند که کلی خسارت مادی و معنوی به کشور زدند و الان هم در حصر ویلایی قرار دارند.

مجتبی باجلان هم نوشت: اگر این عکس رو ببرید کشورهای دیگه، بگید این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ما بوده که از بین چهار نفر پنجم شد! اما با دروغ تقلب ۸ ماه کشور رو درگیر آشوب و جنگ خیابانی کرد و ۲۳۰هزار میلیارد خسارت و صدها کشته و زخمی روی دستمون گذاشت، حالا اینطوری حصرش کردن، قطعا بستری تون می‌کنن!

آسید هم خاطرنشان کرده است: جناب کروبی هستند که ایام سخت و جانکاه حصر را اینگونه در روف گاردن خانه شیخ قدرت علیخانی در جماران می‌گذرانند…‌ای دو صد نفرین بر این تزویر باد!

محمد مهدی معنوی نیز نوشت: حصر اگر این است… مجدانه از مسئولین امر تقاضامندم نسبت به محصور نمودن اینجانب اقدام لازم را مبذول فرمایند تا عمری دعاگویشان باشم با تشکر.

کاربری اینگونه نوشت: تصویری از حصر ددمنشانه کروبی در اردوگاه کار اجباری رژیم.

سلمانه نیز نوشت: حصر vip به روایت تصویر!

سرباز ایران نیز اینگونه آورده است: شکنجه سخت کروبی در حصر.

کاربر دیگری هم نوشت: حصری چنین میانه رندانم آرزوست.

واکنش کاربر دیگری اینگونه است: من جای موسوی و کروبی باشم از تاجزاده به خاطر تلاش برای رفع حصر شکایت می‌کنم.

کاربر دیگری نوشت: اینگونه بزم شبانه‌ای میان دوستان در حصر آرزوست! تصویری تکان‌دهنده از سالها سختی مهدی کروبی در حصر.

سال 92 نیز تصویری از مهدی کروبی در حال قدم زدن در سواحل شمال کشور منتشر شد.

گفتنی است، فتنه و آشوب نیابتی سال 88 با مدیریت خارجی و کارگزاری داخلی، سودای براندازی داشت اما توسط خود مردم شکست خورد. طراحان فتنه سبز به پشتوانه سران فتنه و با دروغ‌بافی بزرگ، علنا روی نام جمهوری اسلامی خط کشیدند، شعار «انتخابات بهانه است- اصل نظام نشانه است» سر دادند، علیه اسلامیت و جمهوریت شورش کردند، به تصویر امام رحمت‌الله‌علیه بی‌حرمتی کرده و تا مرز هتاکی علیه مجالس عزای سالار شهیدان(ع) در روز عاشورا پیش رفتند. سران فتنه تحریک‌کننده به این آشوب‌ها و هتک حرمت‌ها بودند و خود را رسوای عام و خاص کردند اما بساط خیانت بزرگ آنها توسط خود مردم در هم پیچیده شد. افراطیون مدعی اصلاحات که در برهه‌ای شعار خروج از حاکمیت می‌دادند نشان دادند نه به جمهوریت و رأی مردم اعتنایی دارند و نه به اسلامیت. اوباش جرأت گرفته از سران فتنه شعار نه غزه نه لبنان را طبق سفارش وزارت خارجه رژیم صهیونیستی جار زدند. سران رژیم صهیونیستی چندین بار اعلام کردند که جنبش سبز را سرمایه بزرگ خود می‌دانند و معتقدند جنگ با ایران از داخل مرزهای این کشور آغاز می‌شود!

سران فتنه و برخی وابستگان آنها گرای تحریم‌های اقتصادی را با مضمون و عنوان «تحریم‌های فلج‌کننده» به دشمن دادند. کشور، قریب یک دهه درگیر جنگ اقتصادی پیچیده‌ای است که بنابر گزارش روزنامه لس آنجلس تایمز و اظهارات مایکل لدین و دیگران، آدرس و گرای آن را عناصر جنبش سبز داده بودند.

تحرکات آن دوره فتنه‌گران موجب شد تا عنصری اطلاعاتی مانند رابرت گیتس وزیر دفاع وقت آمریکا اعلام کند با وجود این دودستگی در ایران، جا دارد تحریم‌ها اعمال شود.

فتنه 88 با همه هزینه‌های گسترده دشمن شکست خورد، چون مردم پای مکتب امام‌حسین(ع) و نظام جمهوری اسلامی ایستادند. سران فتنه نیز رسوا و منفور مردم شدند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پروژه «شورای ملی مقاومت» طراحی منافقین برای «میرحسین موسوی»

گروهک تروریستی منافقین

مهمترین و بزرگترین برکت فتنه ۸۸/این فتنه بر اساس فرمول انقلاب‌های رنگی یا همان کودتاهای رنگی مرحله به مرحله پیش می‌رفت

همایش روشنگری ۹ دی در تالار وحدت دانشگاه تبریز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.