سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / تأکید دادستان قرچک بر مقابله جدی با پدیده اراذل و اوباش نوظهور

تأکید دادستان قرچک بر مقابله جدی با پدیده اراذل و اوباش نوظهور

دادستان شهرستان قرچک بر مسأله مهم مقابله جدی با پدیده اراذل و اوباش نوظهور تأکید کرد و گفت: اگر در این زمینه اقدامات پیشگیرانه انجام نشود می‌تواند برای جامعه هزینه‌های زیادی تحمیل کند.

حجت الاسلام احد سینکائی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قرچک بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت امنیت شهرستان به گونه‌ای است که اراذل و اوباش و قانون گریزان، توانی برای عرضه اندام و جولان ندارند.

وی به نزول چشمگیر آمار جرایم خشن در شهرستان قرچک اشاره و بر تداوم و استمرار برنامه‌ها و اقدامات پیشگیرانه پلیس تأکیدکرد.

دادستان قرچک همچنین سهم و نقش دیگر دستگاه‌ها و تعامل آحاد مردم با نیروی انتظامی را بسیار مهم خواند و افزود: تحقق کامل پدیده‌های مثبت اجتماعی از جمله امنیت نیازمند مشارکت عمومی است.

حجت الاسلام سینکائی با اشاره به درگیری طایفه‌ای طی هفته‌های گذشته در شهرستان قرچک که موجبات نارضایتی عمومی را به همراه داشته است، گفت: نیروی انتظامی با اقتدار و در کم‌ترین زمان اقدام به شناسایی و دستگیری این افراد کرد و قائله با ورود دستگاه قضاء خاتمه پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: به فضل الهی شهرستان قرچک از لحاظ امنیتی در سطح نسبتاً مطلوبی قرار دارد و مسأله مهم مقابله جدی با پدیده اراذل و اوباش نوظهور است که اگر اقدامات پیشگیرانه انجام نشود می‌تواند برای جامعه هزینه‌های زیادی تحمیل کند.

دادستان قرچک در پایان با قدردانی از زحمات فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان بیان کرد: نیروی انتظامی بازوی قدرتمند نظام و ضامن اجرای قانون در جامعه بوده که در این زمینه پیروی از قانون و حسن خلق از مهم‌ترین و شاخص‌ترین الزامات پلیس اسلامی است و دستگاه قضائی همواره خود را موظف به حمایت از این نیروی ولایی می‌داند.

 

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

۹۰ درصد تذکرگیرندگان در «طرح نور» رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی

سرود/ اینجا ایرانه، اینجا مردمش نمی بازن

گروه سرود دخترانه شهید احسان قرچک

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.