سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / چرا مسلمانم / یوتوبر جوان انگلیسی، سفیر جدید اسلامی در یوتیوب

یوتوبر جوان انگلیسی، سفیر جدید اسلامی در یوتیوب

بعد ازاینکه مسلمان شده به عنوان سفیر جدید اسلامی در یوتیوب با عشق به حقیقت اسلام و عدالت سوگند یاد کرد و در وب سایت خود نوشت:  در طول تمام سفرهای بعدی و جستجوهایی که دارم به گسترش این شیوه جدید زندگی می پردازم و به آن ادامه می دهم

 بیش از سه سال است که  جی پالفری این جوان انگلیسی از روی علاقه و کنجکاوی در دنیای اسلام  جستجو می کند و سرگردان است آن طور که خودش تعریف می کند همین باعث گرایشش به اسلام شده است  همیشه کنجکاوی او نسبت به سایر فرهنگ ها باعث عطش او برای جستجوی بیشتر بوده است.  گرایشی سیری ناپذیر که همچنان در او وجود دارد.

در سرتاسر گرایشهایش به این موضوعات در اینترنت منابع شرقی شگفتی و جذابیت های زیادی داشتند به صورتی که این یوتوبر فعال انگلیسی را  بیشتر جذب می کردند و تمایل داشت تا به عمق و معنای آنها بیشتر پی ببرد. به صورتی که می توان ردپای این جوان را به خوبی دید چنانچه او را به راهی درخشان سوق دادند که دیگر نمی خواه آن را ترک کند و آن مسیر عادلانه و میانه روی اسلام است.

 

به دنبال یادگیری بیشتر و بیشتر درباره زندگی درکشورهای اسلامی است و دین صلح آمیز اسلام است اما  می گوید هنوز چیزهای زیادی است که باید یاد بگیرد و بشناسد  و همین باعث شد تا من درک کنم  این راهی است که من انتخاب کردم  و می خواهم تا آخر بروم  و با اطمینان می گوید: به تازگی احساس می کنم کامل شده ام و دارم بزرگ می شوم.

 

یکشنبه 16 اوت  است

جی پالفری  پس از بررسی دقیق  و مطالعه درباره اسلام، سرانجام  تصمیم گرفت  تا تصمیم خود را  با هوادارنش در اینترنت به اشتراک بگذارد و از تمایل قلبی خود به اسلام و تغییر دین پرده برداشت و از برخی سوءتفاهم ها و تهمت هایی که متاثر از اقلیتی گمراه نسبت به مسلمانان روا می داشت  ابراز پشیمانی کرد. به این ترتیب در یوتیوب خود تصاویر تصاویر شهدای اسلام را که در مسجد ترکیه به او داده بودند را به اشتراک گذاشت و منتشر کرد. بعد ازاینکه مسلمان شده به عنوان سفیر جدید اسلامی در یوتیوب با عشق به حقیقت اسلام و عدالت سوگند یاد کرد و در وب سایت خود نوشت:  در طول تمام سفرهای بعدی و جستجوهایی که دارم به گسترش این شیوه جدید زندگی می پردازم و به آن ادامه می دهم و داستان های مسلمانانی که برای کمک به بهتر شدن این جهان به مکانی بهتر کمک می کنند را روایت می کنم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نکاه شهید مطهری به مسئله حجاب و کتاب لینالونا فرانسوی

ويدئو/

کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند

حمزه یوسف، وزیر اول اسکاتلند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.