سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / اعتراض‌ها علیه نتانیاهو و اوضاع بد اقتصادی رژیم صهیونیستی وارد هفته هشتم شد

اعتراض‌ها علیه نتانیاهو و اوضاع بد اقتصادی رژیم صهیونیستی وارد هفته هشتم شد

تظاهرات ساکنان سرزمین‌های اشغالی علیه فساد نتانیاهو و تداوم بحران اقتصادی، وارد هفته هشتم شده و معترضان به رغم سرکوب‌ها، همچنان خواستار برکناری نتانیاهو هستند.

تظاهرات علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی وارد هفته هشتم شده و آنچه در این مدت گذشته نشان می‌دهد، معترضان قصد توقف اعتراض‌ها را ندارند.

 فساد نتانیاهو، سوء مدیریت بحران کرونا و بحران اقتصادی از جمله عواملی است که باعث شده ساکنان سرزمین‌های اشغالی در هفت هفته گذشته به خیابان‌ها بیایند و خواستار برکناری نتانیاهو شوند. در ادامه اعتراض‌ها، هزاران نفر روز یکشنبه بار دیگر به خیابان‌های قدس اشغالی سرازیر شدند و علیه نخست‌وزیر فاسد خود شعار دادند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، مهم‌ترین خواسته معترضان در این تظاهرات کناره‌گیری نتانیاهو از قدرت بوده است. 15 هزار صهیونیست نیز شنبه شب با برگزاری تظاهرات در قدس اشغالی برکناری بنیامین نتانیاهو از قدرت را خواستار شدند.

در جریان این تظاهرات نیروهای پلیس با تظاهرکنندگان درگیر شدند و دست‌کم ۳۰ تظاهرکننده را بازداشت کردند. به گزارش ایسنا، پلیس رژیم صهیونیستی تلاش کرد تا معترضان را از مسیرهای اصلی در شهر اشغالی قدس دور کند.

همچنین تظاهرکنندگان با تجمع اطراف ویلای شخصی نتانیاهو در قیساریه و تمامی تقاطع‌ها و پل‌های منتهی به اتوبان، مخالفتشان را با سیاست‌های بنیامین نتانیاهو اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات که از نخستین ساعات شنبه شب آغاز شد، سیاست‌های دولت تل‌آویو در برخورد با کرونا را که به خسارات اقتصادی هنگفتی برای شهروندان صهیونیست منجر شده محکوم کرده و خواهان برکناری نخست‌وزیر از این سمت تا زمان اثبات بی‌گناهی او در پرونده‌های فساد شدند.

پلیس این رژیم جعلی اعلام کرده تظاهرکنندگان بدون هماهنگی و مجوز تظاهرات کرده بودند و کوشید به این بهانه تظاهرات را متفرق کند. در ادامه تظاهرکنندگان با پلیس درگیر شدند و دست‌کم 30 تن از معترضان بازداشت شدند.

خبر دیگر اینکه، منابع خبری صهیونیست از تحرکات نظامی ارتش صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی خبر داده‌اند. منابع آگاه یکشنبه شب در این باره گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد مواضع نظامی خود در نوار غزه را تقویت کند.

این اقدام به عنوان بخشی از تدارکات این رژیم برای تشدید تنش احتمالی عنوان شده است. به گزارش فارس، منابع مطلع همچنین از تقویت سامانه‌های گنبد آهنین در روزهای گذشته برای مقابله با موج حملات راکتی محتمل از غزه خبر می‌دهند.

تظاهرات گسترده مقابل دفتر نخست ‎وزیری رژیم صهیونیستی/ معترضان ...

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حملات طوفانی مقاومت به اهداف صهیونیستی از ناو ایتالیا تا پایگاه‌های اسرائیلی هدف قرار گرفتند

باحمله رژیم آپارتاید اسرائیل به گذرگاه رفح، آتش شاخه‌های مقاومت هم علیه مواضع صهیونیست‌ها و حامیانش بیشتر شده

پالس به دشمن ملت ایران برای بقا در قدرت؟

دروغ غربگداهای مفلس،حسن روحانی و ظریف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.