سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کتاب برگزیده / از نماز حاج‌قاسم در کرملین تا ترس اوباما از نام سردار/ نگاهی به سبک زندگی کتاب«سلیمانی عزیز»

از نماز حاج‌قاسم در کرملین تا ترس اوباما از نام سردار/ نگاهی به سبک زندگی کتاب«سلیمانی عزیز»

کتاب«سلیمانی عزیز» با ارائه خاطراتی کوتاه و متفاوت از سبک زندگی شهید سپهبد قاسم سلیمانی، از جمله آثاری است که در چند ماه اخیر با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شده است.

زدیم بغل. وقت نماز بود. گفتم: «حاجی قبول باشه »

‌گفت: «خدا قبول کنه ان‌شاءاللّه  »

نگاهم کرد، ‌گفت: «ابراهیم

نگاهش کردم.

ــ نمازی خوندم که در طول عمرم توی جبهه هم نخوندم.

ــ حاج ‌آقا، شما همه نماز هاتون قبوله.

قصه‌اش فرق ‌می‌کرد. رفته بود کاخ کرملین. قرار داشت با پوتین. تا رئیس‌جمهور روسیه برسد وقت اذان شد. حاجی هم بلند شد. اذان و اقامه‌اش را گفت، صدایش ‌پیچید توی سالن. بعد هم ایستاد به نماز. همه نگاهش ‌می‌کردند. می‌گفت در طول عمرش همچین لذتی از نماز نبرده بوده.

تاب «سلیمانی عزیز» روایت‌گر خاطراتی متفاوت و خوانده‌نشده از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۲۵۶ صفحه به ‌همراه متن کامل وصیت‌نامه ابن شهید والامقام توسط انتشارات «حماسه یاران» منتشر شد

علاقمندان جهت خرید کتاب می‌توانند با شماره های ۰۲۵۳۷۷۴۸۰۵۱ یا ۰۹۱۰۱۵۵۹۰۱۰ تماس حاصل کرده و یا به سایت hamasehyaran.ir مراجعه کنند.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«نیروهای آمریکایی ریخته بودند توی نجف. زمزمه‌ها را می‌شنیدیم که می‌خواهند بیایند سمت صحن و معلوم نبود چه بر سر مرقد امیرالمومنین (ع) در می‌آورند. خیلی از مجاهدان عراقی که در ایران بودند، برای دفاع آمده بودند، مردم عادی هم بودند؛ اما نیاز به یک فرمانده خیلی احساس می‌شد.

همان روزها سر و کلّه حاجی پیدا شد. با دشداشه عربی آمده بود مقرمان، نزدیک حرم امام علی (ع). باورم نمی‌شد. پرسیدم:‌ «حاجی چه ‌طور خودت رو به این‌ جا رسوندی؟» چطورش را نگفت، ولی گفت: «اومدم این آمریکایی‌ها رو از نجف بیاندازم بیرون…».

کتاب «سلیمانی عزیز» روایت‌گر خاطراتی متفاوت و خوانده‌نشده از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بازداشت ۶۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به نسل کشی در غزه

پلیس آمریکا صدها دانشجوی معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده

خشونت پلیس آمریکا ضد دانشجویان

پلیس آمریکا در برخورد با تجمع های اعتراض آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان این کشور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.