سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ماجرای احتکار ماسک توسط یک یهودی در نیویورک

ماجرای احتکار ماسک توسط یک یهودی در نیویورک

گزارش کامل ماجرای احتکار ماسک و مواد مورد نیاز درمان کرونا توسط یک #یهودی در کشتارگاهی به نام نیویورک

۱. داستان از آنجا شروع شد که #ترامپ گفته بود ما تجهیزات پزشکی به نیویورک می فرستیم ولی نمی رسد. حالا گندش در آمده که یک یهودی تو #بروکلین (نیویورک) ماسک ها و تجهیزات را احتکار می کرده و با قیمت بیشتر می فروخته است. گویا یه سری ش را هم اسرائیل می فرستاده

۲.  گزارش کامل از خبرگزاری abc آمریکا:

وزارت دادگستری و وزارت بهداشت و خدمات انسانی روز پنجشنبه اعلام كردند: صدها هزار ماسك و سایر وسایل تجهیزات پزشکی توقیف شده از یك مرد ساکن بروكلین (نیویورک) در #خطوط_مقدم معالجه بیماران ویروس کرونای جدید در نیویورك و نیوجرسی بین كارمندان پزشکی توزیع می شود.

طبق اعلام اداره دادگستری، این تجهیزات شامل تقریباً 192000 ماسک تنفسی N95 ، نزدیک به 600000 دستکش پزشکی ، 130000 ماسک جراحی ، ماسک عادی ، ماسک N100 ، لباسهای جراحی ، حوله های ضد عفونی کننده ، فیلترهای ذرات ، بطری های ضدعفونی کننده دست و اسپری ضد عفونی کننده است.

دادستان ها می گویند ، باروخ فلدهایم ۴۳ ساله ، با سوءاستفاده از بحران COVID-19 ، این وسایل را احتکار کرده و آنها را ۷ برابر بیش از ارزش بازار ، به پزشکان و پرستاران می فروخت.
گفته شده هنگامی که مأمورین FBI روز یکشنبه در حین معامله با فلدهایم روبرو شدند ، وی به طرف آنها سرفه می کند و به آنها می گوید که مبتلا به کرونا ویروس است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

در محضر امام رضا علیه السلام

من هیچ‌کاری را مقدم بر نماز اول وقت نمی‌کنم.

گفتگوی امام رضا علیه السلام با احمد بَزَنْطی‌ / موضوع غدیر

محضر امام رضا علیه السلام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.