سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی در کیش گشایش یافت

دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی در کیش گشایش یافت

دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در جزیره کیش گشایش یافت.

 

دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در جزیره کیش گشایش یافت.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد کیش گفت: در این نمایشگاه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش انرژی در زمینه اکتشاف، تولید و توزیع نفت، گاز، برق، انرژی‌های نو و تجدید شونده معرفی می‌شود.

طاهره قیومی افزود: ایجاد بسترهای مناسب به منظور تشویق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 150 سازمان، شرکت و موسسه فعال داخلی و حدود 50 نمایندگی شرکت‌های خارجی جدیدترین دستاوردهای خود را در فضایی به وسعت 18 هزار متر مربع به نمایش گذشته‌اند.قیومی خاطرنشان کرد: 50 نمایندگی خارجی از کشورهای چین، ترکیه، هلند، ایتالیا، هندوستان، کره‌جنوبی، تایوان، آذربایجان، مالزی، فرانسه، اتریش، امارات متحده عربی، اسپانیا، آلمان، بلژیک، استرالیا، روسیه، انگلستان، ژاپن، پرتغال،‌کانادا، کویت و سوئیس در این نمایشگاه حضور دارند.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری این نمایشگاه، مشارکت شرکت‌های داخلی و بین‌المللی در دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش در مقایسه با دوره گذشته رشد 80 درصدی را نشان می‌دهد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رونمایی از سلاح جدید وزارت دفاع

سازمان صنایع دفاع توپ اورلیکن ۲۰میلیمیتری را ساخت و این توپ را برای نخستین بار در هشتمین دوره نمایشگاه دفاع دریایی قطر دیمدکس (dimdex) در معرض دید عموم فرار داد.

نمایشگاه پوشاک عفیفانه

بازار بزرگ دلگشای تهران ، لباسهای فاخر ایرانی اسلامی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.