سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تمام خانواده‌های مددجوی روستایی صاحب‌خانه می‌شوند

تمام خانواده‌های مددجوی روستایی صاحب‌خانه می‌شوند

بنابر اظهارات رئیس کمیته امداد تا پایان سال تمامی مددجویان روستایی دو نفر به بالا صاحبخانه خواهند شد و دیگر در روستاها مددجوی بی‌مسکن نخواهیم داشت.

سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در دیدار با حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور ضمن قدردانی از تعامل و همکاری دستگاه قضائی با این کمیته گفت: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال تمامی مددجویان روستایی دو نفر به بالا صاحب خانه خواهند شد و دیگر در روستاها مددجوی بی‌مسکن نخواهیم داشت.

بختیاری افزود: یکی از نکاتی که بسیار ارزشمند و قابل توجه است این است که با اینکه وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در این سال‌ها دچار سختی و تنگنا شده و تورم افزایشی بوده است، اما نه تنها کمک‌های مردمی به کمیته امداد روندی کاهشی نداشته بلکه کمک‌های مردم سال به سال رو به افزایش بوده است که نشان از دینداری و همراهی و همدلی مردم دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) توانمندسازی مددجویان است، بیان داشت: در سال جاری حدود ۱۰۰ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته، با کمک‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در امر اشتغال به توانمندی رسیده و تا پایان سال از تحت پوشش کمیته امداد خارج خواهند شد.

رئیس کمیته امداد به یکی دیگر از دستاوردهای این کمیته اشاره کرد و گفت: حمایت‌های کمیته امداد صرفا کمک‌های مادی و اقتصادی نیست، از جمله با حمایت‌ها و اقدامات صورت گرفته تعداد قابل توجهی از مددجویان ما رتبه‌های برتر در کنکور را کسب کرده و تعداد قابل توجهی در دانشگاه فرهنگیان و نیز وزارت آموزش و پرورش پذیرفته شده‌اند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

واگذاری بیش از ۳۳ هزار مسکن با دستور رئیس جمهور

۳۳ هزار و ۶۸۳ مسکن در ۳۱ استان کشور به مددجویان کمیته امداد امام خمینی، واگذار شد.

در محضر قرآن _ سوره تکویر

قاری گیلانی محمد صالح مهدی زاده به سبک سعید مسلم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.