سرخط خبرها

9 سرباز ولایت

باز چپی‌هایِ چپ‌کرده در داخل، به همراه گروهکِ منافقین‌ِخلق و فعالانِ سایبریِ اسراییل و… بعد از اعلامِ وزرای پیشنهادی دکتر رییسی به مجلس شورایِ اسلامی، شروع به دُم جُنبانی کرده و جیغ بنفش سر داده‌اند که:

وای وای! دیدی چه شد؟ 9 نفر از وزرا و مدیران ارشد منتخب رییس جمهور مردمی که به مجلس معرفی شده‌اند، احمدی نژادی هستند!! وای وای، ای داد و بیداد…

این ناجوانمردانِ بزدلِ دروغگو که سعی دارند القا کنند: مردم! ناامید شوید، که دولت جدید، احمدی‌نژادی است، نه مستقل و مردمی!!

متاسفانه صادقانه نمی‌گویند: وقتی احمدی‌نژاد از مسیر انقلاب منحرف شد؛ و کیش شخصیتش گُل کرد؛ و قدرت طلبی و بی‌تقوایی‌اش عیان گشت؛ و تذکرات مشفقانۀ رهبری و دلسوزان جامعه بر او تاثیرنکرد؛ و او بی‌پروا بسویِ خاتمی و هاشمی‌ رفسنجانی غش‌کرد، – که البته احمدی نژاد با اظهار مخالفت با این 2 نفر، توانسته بود، رای مردم را کسب کند! چون مردم از عملکرد و افکارِ این 2نفر بشدت متنفر بودند!- یعنی مردم بین انتخاب احمدی نژاد با داعیۀ ولایت محوری، و ضد اسراییلی بودن، درمقابل جبهۀ مشترکِ لیبرالها و اصلاحات و مشارکت و کارگزاران و روحانیون مبارز طرفدار موسوی خویینی‌ها و تحکیم وحدتی‌هایِ وابسته به امثال سعید حجاریان و همپالکی‌هایش، به هاشمی رفسنجانی رای ندادند بلکه احمدی نژاد انقلابی و ولایی آن دوران را انتخاب کردند!

ولی بعد از6 سال که احمدی نژاد در کرسی قدرت، به خود شیفتگی دچار شد و تغییر موضع داد، و می‌خواست به هرطریقی درقدرت بماند و در دولت آینده نقش و سهمی داشته باشد! که به این خاطر مدام سعی‌داشت، کم‌کم باب دوستی با مخالفانش را بازکند! – چرخش 180درجه‌ای– مثلا دکترجاسبی را باز به دانشگاه آزاد آورد چشمک به آقای رفسنجانی– !! صالحی معاون خاتمی را وزیر خارجه کرد چشمک به خاتمی– !! و…

جبهۀ حزب الله و متدین و انقلابی هم با تحلیل صحیح و هوشیارانه، ترفند احمدی‌نژادِ مستِ قدرت را برنتافتند و شجاعانه از او که دگرگون شده بود، روی برتافتند! و گفتند: امام خمینی ره می‌گفت: میزان حال اشخاص است!

ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم تا به مملکت‌مان آسیبی نرسد! طرفدار تزِ مرغ، یک پا دارد هم نیستیم…

آری در این شرایط خاص، بسیاری از وزرا و مدیران ارشد و متدین و انقلابیِ احمدی‌نژاد هم از او و همداستانش یعنی مشایی تبری جستند و همگان نیز در داخل و خارج، تغییرات را به عیان دانستند!

البته به دستور احمدی‌نژادی که در کسوت دیکتاتوری و خود رأیی فرو رفته بود، برخی حذف شدند! مانند آقای متکی و حجت الاسلام مصلحی و خانم دکتردستجردی و…

برخی هم که بخاطر مردم در پُستِ خود ماندند، با حفظِ اصالتِ انقلابی و ولایی‌شان، طبق سلسله مراتبِ حکومتی در نظام، به سربازی خویش برای رهبری و انقلاب اسلامی، جهت خدمت به مردم از پا ننشستند تا مردم کمتر آسیب ببینند!

پس این 9 عزیز سرافراز میهن مان، برخلافِ گفتۀ دشمنان: احمدی نژادی نبوده و نیستند! بلکه سرباز ولایت و خادم راستین مردم، بوده و هستند!

ان‌ شاءالله این شیطنت مزورانه داخلی‌های طرد شده از سویِ مردمِ هوش‌مندمان، و خارجی‌های ذلیل و شکست خوردۀ غربی؛ باز با هوشیاری و روشنگری عاقلانِ جامعه، نقش برآب شده، موجب روسیاهی بیشترشان در دنیا و آخرت‌گردد ان‌شاءالله

انوشه گیلانی نژاد  1400/05/21   

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

صحبت‌های وحید شمسایی پس از دیدار با رهبر انقلاب

سرمربی تیم ملی فوتسال به همراه اعضای این تیم در دیدار رهبر انقلاب اسلامی

این انقلاب خیلی چیز عجیبی است….

ويدئو/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.