سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / مایک پریسنر احساسي جزشرمندگي ندارم

مایک پریسنر احساسي جزشرمندگي ندارم

لینک دانلود

لینک دانلود

مایک پریسنر (Mike Prysner) یکی از سربازان آمریکایی، عضو گروه سربازان قدیمی ضدجنگ عراق (IVAW) است. در این ویدئو قسمتی از سخنرانی او را می شنویم، که بسیار تاثیر گذار و جالب توجه است.

من خيلي تلاش کردم، تا به خدمتي که انجام دادم، افتخار کنم. اما، احساسي جز شرمندگي ندارم. نژاد پرستي ديگر نمي تواند واقعيت اشغال را بپوشاند. اين ها مردم هستند، اين ها انسان هستند.
من احساس مي کنم به جرمي محکوم شده ام، هر گاه سالخورده اي را مي بينم، مانند آن کسي که نمي توانست راه برود و ما او را تا برانکارد کشيديم و به پليس هاي عراقي گفتيم، او را از آن جا ببرند. من احساس گناه مي کنم، هرگاه مادري را همراه دخترش مي بينم، مانند آن دختري که ديوانه وار گريه مي کرد و فرياد مي زد، که ما بدتر از صدام هستيم ، هنگامي که داشتيم او را از خانه اش بيرون مي انداختيم. من احساس گناه مي کنم، هر گاه دختر جواني را مي بينم ، مانند آن دختري که، دستش را گرفتيم و به خيابان کشيديم.
به ما گفته اند، که ما با تروريست ها مي جنگيم. تروريست واقعي من هستم و تروريسم واقعي اين اشغال است.

این کهنه سرباز جنگ می‌گوید، امریکا به منظور حفظ منافع خود پس از ترک عراق، ساختاری جدید را در این کشور طراحی کرده است
امریکا و انگلیس در سال ۲۰۰۳ با نقض آشکار قوانین بین‌الملل و به بهانه یافتن تسلیحات کشتار جمعی به عراق حمله کردند. واشنگتن و لندن، صدام حسین دیکتاتور سابق عراق را به انباشت تسلیحات کشتار جمعی متهم کرده بودند، ادعایی که هیچ‌گاه واقعیت آن اثبات نشد

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت

رسانه‌های صهیونیستی

تاریخ تلخ

ربیعی سخنگوی دولت بی تدبیر و ناامیدو خروج ترامپ از برجام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.