سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / چرا مسلمانم / حجاب کارت شناسایی مسلمانان است

حجاب کارت شناسایی مسلمانان است

وی با بیان اینکه پس از ورود به اسلام، به صورت تدریجی با مبانی اسلام و اداب آن آشنا شدم، تاکید کرد: شهادتین من در واقع یک مسافرت معنوی و ورود به دنیای منطقی بود.

زن مسلمان‌شده آمریکایی با اشاره به اینکه حجاب یک ارزش و کارت شناسایی بانوان مسلمان است، گفت: دشمن از راه‌های مختلف وارد شده و نباید بگذاریم ایمان ما را بگیرد.

ماری هاسکی، زن تازه مسلمان شده آمریکایی در همایش “با مؤمنان” که در مجتمع خاتم‌النبیاء(صل الله علیه واله) رشت برگزار شد، اظهار کرد: به پیامبری مانند حضرت محمد(صل الله علیه واله) و کتاب الهی مانند قرآن کریم افتخار می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه از خانواده‌ای مسیحی و پدری کشیش به دنیا آمده‌ام، تصریح کرد: من در دوره جوانی در کلیسا در کنار پدرم که کشیش پروتستان بود، پیانو می‌زدم.

هاسکی، به مراحل آشنایی خود با اسلام اشاره کرد و گفت: خداوند سرنوشت مرا با اسلام رقم زد و من بار دیگر متولد شدم.

زن مسلمان‌شده آمریکایی تاکید کرد: من در محیطی به دنیا امده بودم که بهترین دوست، سگ‌های خانگی هستند ولی پس از ورود به اسلام، بهترین دوستان من اهل بیت(علیهم السلام) و پیامبران الهی هستند.

وی با اشاره به اینکه لطف الهی منجر به اسلام آوردن من شد، اظهار کرد: پس از مسلمان شدن، به مکه، کربلا و سوریه رفتم و به این حرم‌های متبرک و مقدس افتخار می‌کنم.

هاسکی با بیان اینکه در محیط کلیساها فضا خیلی بسته است و کشیش‌ها جمع خود را بهشتی می‌دانند، خاطرنشان کرد: عدم قانع‌شدن به موضوع تثلیث موجب شد به دین اسلام روی بیاورم.

وی بیان کرد: این بحث که حضرت عیسی(علیهم السلام)، هم پسر، هم پدر و هم روح‌القدس است، قانع کننده نیست و نمی‌شود یک فرد در یک لحظه سه نفر باشد ولی به اجبار می‌خواستند این موضوع را به ما تفهیم کنند.

تینا ماری هاسکی

زن مسلمان‌شده آمریکایی به سه موضوع غیر قابل درک در مسیحیت اشاره کرد و گفت: تثلیث، انسانیت و آخرت در دین مسیحیت قابل درک و قانع‌کننده نیست.

وی با بیان اینکه پس از ورود به اسلام، به صورت تدریجی با مبانی اسلام و اداب آن آشنا شدم، تاکید کرد: شهادتین من در واقع یک مسافرت معنوی و ورود به دنیای منطقی بود.

هاسکی با اشاره به اینکه حجاب یک ارزش و کارت شناسایی بانوان مسلمان است، گفت: دشمن از راه‌های مختلف وارد شده و نباید بگذاریم ایمان ما را بگیرد.

زن مسلمان‌شده آمریکایی با تاکید بر اینکه موضوع حجاب در انجیل نیز آمده است، اظهار کرد: ولی متأسفانه تفسیر غلط کشیش‌ها از حجاب سبب شده که بین بانوان اجرا نشود.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام، دینی منطقی و علمی است، اذعان کرد: باید از مبانی اسلام در مقابل شبهات مختلف دشمنان دفاع کنیم.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

 یک دختر مسلمان می‌تواند در برهه‌های مختلف نقش‌های مؤثری داشته باشد

فردا مصادف است با ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر

نکاه شهید مطهری به مسئله حجاب و کتاب لینالونا فرانسوی

ويدئو/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.