سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ادا بازی شهرداری تهران در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)+ عکس

ادا بازی شهرداری تهران در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)+ عکس

مدتهاست که اوضاع اقتصادی کشور به یمن سوءتدبیری های دولت، حال و روز خوبی ندارد و وضعیت معیشتی مردم سخت شده است. با این حال، گویا برخی از مسئولین و چهره‌ها به جای همدردی و همراهی با مردم، دغدغه‌های مهم‌تری دارند.

ادا بازی شهرداری تهران در بهشت زهرا(س)

برگزاری جشن تولد ۵۰ سالگی برای قبرستان تهران/ مردم در سوگ عزیزان از دست رفته، حناچی و سید حسن خمینی مشغول بریدن کیک تولد!

جشن ۵۰ سالگی قبرستان در تهران !

مدتهاست که اوضاع اقتصادی کشور به یمن سوء تدبیری های دولت، حال و روز خوبی ندارد و وضعیت معیشتی مردم سخت شده است. با این حال، گویا برخی از مسئولین و چهره‌ها به جای همدردی و همراهی با مردم، دغدغه‌های مهم‌تری دارند.

: پنج ماهی شده که مردم با بیماری منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند. تاکنون بیش از 14 هزار نفر از هم ‌وطنانمان به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند و بیش از 270 هزار نفر نیز مبتلا شده‌اند.

از طرف دیگر مدتهاست که اوضاع اقتصادی کشور به یمن سوء تدبیری های دولت، حال و روز خوبی ندارد و وضعیت معیشتی مردم سخت شده است. با این حال، گویا برخی از مسئولین و چهره‌ها به جای همدردی و همراهی با مردم، دغدغه‌های مهم‌تری دارند.

، روز گذشته شهرداری تهران به بهانه 50 سالگی تأسیس بهشت‌زهرا(س)، اقدام به برگزاری مراسم جشن تولد بهشت زهرا(س) با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر و حجت‌الاسلام سید حسن خمینی نوه امام خمینی(ره)کرد.

شهردار تهران و سید حسن خمینی در جشن تولد بهشت زهرا (س) + تصاویر

پیروز حناچی و سید حسن خمینی درحالی برای گورستان تهران جشن تولد گرفته‌اند که روزانه تعدادی از خانواده‌های پایتخت در سوگ عزیزانشان که به ‌خاطر ابتلا به کرونا فوت می‌شوند، به دور از تجمع و برگزاری مراسمات مرسوم، به سوگ می‌نشینند. چرا که به دلیل شرایط حاکم بر کشور، برگزاری هرگونه تجمع و مراسمی ممنوع شده است.

برگزاری جشن تولد 50 سالگی برای بهشت زهرا(س) از سوی شهرداری تهران و با همراهی برخی دیگر از شخصیت‌ها، نشان داد که دغدغه مسئولینی که باید برای ارتقای زندگی مردم بکوشند، چقدر با دغدغه مردم فاصله دارد.

بخش قابل توجهی از مردم به دنبال لقمه نانی هستند تا شب را گرسنه سر نکنند، درحالی که مسئولین کیک تولد 50 سالگی بهشت زهرا(س) را می‌برند. بدون اینکه این اقدامشان هیچ عایدی و آورده‌ای در جهت بهبود اوضاع داشته باشد. نمایش مضحک شهرداری تهران حتی صدای روزنامه اصلاح‌طلب را هم در آورده است.

جنجال برگزاری جشن تولد برای "بهشت زهرا(س)" - kodoom.com - Kodoom

صدای اصلاحات تنها رسانه اصلاح‌طلبی بود که در یادداشتی تحت عنوان«جیب خالی مردم، پز عالی برخی مسئولین» به شو آف شهرداری تهران واکنش نشان داد. صدای اصلاحات در این‌باره نوشته است: مسخره بازی شهردار تهران و یادگار یادگار امام. این نه کیک تولد شهردار تهران و نه سید حسن خمینی است اینجا هم دفتر شهردار نیست سالگی ۵۰ سالگی یک قبرستان! تولد ۵۰ این یه مسخره بازی شاهکارانه است!

واکنش مدیر عامل بهشت زهرا به انتشار تصاویر ۵۰ سالگی بهشت زهرا/خال ...

جشن تولد بهشت زهرا در شرایط کرونایی انسان هایی در جامعه کنونی ما زندگی می کنند که محتاج یک قرص نان شب خود هستند درحالی که هزینه های گزافی برای تجلیل از قدمت قبرستان برگزار می کنید؛این کار چه خروجی یا بازتابی می تواند داشته باشد؟ چه نفعی برای جامعه حاصل می شود.

آسوده بخوابید: ۱۵۰۰۰ قبر در تهران برای شهروندان آماده شده اند ...

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نهضت ساخت پارکینگ در تهران ادامه دارد/ آخرین آمار

وعده شهردار تهران برای پارکینگ‌سازی

مردم بدانند چه اتفاقاتی دارد می‌افتد

زاکانی شهردار تهران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.