سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / فیلم| روایت شهادت دانیال 9ماهه در حرم مطهر رضوی از زبان مادرش

فیلم| روایت شهادت دانیال 9ماهه در حرم مطهر رضوی از زبان مادرش

 

بازخوانی انفجار در حرم مطهر رضوی به دست منافقین

در ماجرای بمب گذاری حرم رضوی در ظهر عاشورای سال 73، در میان 26 زائر شهید یک کودک 9 ماهه که برای شفاعت همراه پدر و مادر از زابل به مشهد سفر کرده بود؛ قرار داشت که شرح ماجرای شهادت او را از زبان مادرش

70 عكس تاريخي از عاشوراي خونين حرم مطهر رضوي - ایرنا

حرم مطهر امام رضا (ع) در تاریخ 30  خرداد 1373 ه.ش مصادف با عاشورای 1415 ه.ق شاهد یکی دیگر از جنایات گروهک تروریستی منافقین بود که به خاک و خون کشیده شدن جمع زیادی از ارادتمندان ساحت قدسی امام رضا (ع) و عزاداران سیدالشهدا (ع) انجامید. در این تاریخ، حوالی ساعت ۱۴ و ۲۶ دقیقه بمبی که توسط تروریست­ های جنایتکار تا نزدیکی ضریح مطهر حمل شده بود، منفجر شد که به شهادت 26 نفر و مجروح شدن 300 نفر از زائران بی­گناه منجر شد

پیام مقام معظم رهبری در مورد هتک حریم مطهر حضرت رضا(ع):

بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون

با اندوه و تاْسف اطلاع یافتیم که دست جنایتکار دشمنان اسلام به جنایتی بزرگ آلوده شده و با هتک حریم مطهر و مقدس بارگاه رضوی علیه الاف التحیه و الثنا عده ای از زوار مظلوم را در حرم مطهر امام هشتم(ع) و در روز عاشورای حسینی به خون غلطانده است. دشمنان منافق و معاند و سنگدل با این کار نشان می دهند که به هیچ یک از موازین انسانی پایبند نیستند و دشمنی آنان با ملت غیور و مؤمن هیچ حد و مرزی نمی شناسد.

منافقین کور دل و خائن نشان می دهند که برای حریم مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز، هیچ گونه حرمتی قایل نیستند و زمان و مکانی به این عظمت و قداست مانع و رادع خونخواری و ددمنشی و کینه سبعانه آنان نسبت به ملت ایران نیست. لعنت خدا و نفرین و نفرت بندگان خدا بر آن دست های جنایتکار و دل های سیاه باد.

دشمنان ملت ایران با این گونه کارها عجز و ناتوانی خود را به اثبات می رسانند و ثابت می کنند که محکوم به زوال و نابودی اند. این جانب ضمن عرض تسلیت به حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه و به خانواده هایی که عزیزان شان قربانی خباثت و جنایت دشمنان شده اند و به ملت شجاع و بزرگ ایران اسلامی و درخواست علو درجات برای شهدای این فاجعه جانسوز، از مسئولین امر و نیروهای امنیتی و انتظامی می خواهم که با جدیت بدنبال عاملان این جنایت باشند و در اسرع وقت ممکن آن خفاشان خونخوار را به دست عدالت بسپرند.

«وسیعلموا الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

سید علی خامنه ای

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جنایات کومله به‌روایت تنها معلم بازمانده «برده‌سور»

تنها بازمانده زندان مخوف برده‌سور

آخرین لحظات زندگی اباعبدالله الحسین علیه السلام به روایت شهید مطهری

ويدئو/ السلام علی الحسین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.