سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / داستان فدک …

داستان فدک …

داستان فدک …

 آلونک‌هایی که قولنامه‌ای ساخته شد/ بی بی آسیه قربانی دعوای اوقاف و شهرداری!

بی‌بی آسیه خانم قربانی درگیری و دعوای بین شهرداری و اوقاف می‌شود. بانویی که بر اساس این گزارش، با اسپری فلفل برخی مأموران سنگدل شهرداری دچار عارضه تنفسی می‌شود و یا زیر آوارِ غمِ از دست دادن آلونک خود، جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

گزارش:

گروه دانشگاه خبرگزارى دانشجو  رضا صالحى؛* روز گذشته، ٧ خردادماه بعد از شنیدن ماجرای تخریب منازل مستضعفین در شهرک فدک کرمانشاه به همراه دوستان بسیج دانشجویی دانشگاه رازی راهی منطقه شدیم و از اهالی این منطقه طی گفتگویی که با آن‌ ها داشتیم حقیقت ماجرا را پرسیدیم. آنها می گفتند:

🔸 حدود ۱۲ سال پیش اهالی منطقه #شهرک_فدک زمینها را به صورت قولنامه‌ ای از #اداره_اوقاف کرمانشاه خریداری کرند، اما زمانی که برای مجوز ساخت و ساز به #شهرداری مراجعه کردند، با عدم صدور مجوز از سوی شهرداری مواجه می‌شوند.

🔸با پیگیری‌های اهالی مشخص شد شهرداری کرمانشاه و اداره اوقاف بر سر تملک ملک دچاراختلاف نظر بوده است؛ به این صورت که شهرداری به ازای اعطاى مجوز برای ساخت و ساز این زمین‌‌ها از اداره اوقاف می‌خواهد که زمینی معادل ۸۰ درصد ارزش زمین‌ ها را در اختیار شهرداری قرار دهد. اداره اوقاف مدعی است که یک بار این کار را انجام داده و دیگر حاضر به انجام دوباره آن نیست، اما شهرداری این قضیه را به کلی کتمان می‌ کند.

ادامه داستان را از لینک زیر بخوانید …

https://b2n.ir/108944

sapp.ir/anwarmahdi

شیری

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

صحبت‌های حاج قاسم با مدافعان حرم

خداوند این همه پیروزی به ما داده

زنان اولین قربانی فساد جنسی در رسانه‌های حامی شعار زن، زندگی، آزادی

اکبر غلامی کارشناس رسانه در گفت وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به افشاگری های عوامل اخراج شده شبکه های ضد انقلاب و فساد اخلاقی آن‌ها، زنان را اولین قربانی فساد جنسی در رسانه های ضد انقلاب معرفی کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.