سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / چرا مسلمانم / نویسنده تازه مسلمان آمریکایی:درک کردم که اسلام چیزی خارج از خود انسان نیست

نویسنده تازه مسلمان آمریکایی:درک کردم که اسلام چیزی خارج از خود انسان نیست

یک نویسنده تازه مسلمان آمریکا :”امسال به همراه خانواده مسلمانم روزه می گیرم، نماز می خوانم و ماه رمضان را جشن می گیرم؛ به خاطر اینکه تازه به دین اسلام گرویده ام.”

 به نقل از الجزیره، «ماری کاترین فورد» نویسنده تازه مسلمان آمریکا با انتشار مقاله ای در روزنامه «واشنگتن پست» نوشت: باوجود رنج ناشی از همه گیر شدن بیماری کرونا، زندگی جدیدی را در اولین رمضان پس از گرویدونش به اسلام تجربه می کند.

فورد می گوید: با تعطیلی مساجد، ممنوعیت تجمع ها، بستن مکان های مقدس در مکه مکرمه و مدینه منوره، نزدیک به دو میلیارد مسلمان در جهان برای نخستین بار، ماه مبارک رمضان را در قرنطینه جشن گرفتند.

 

وی می گوید: “ماه مبارک رمضان را روزه می گیرم و در خانه خود در کویینز، یکی از مناطق پنج گانه شهر نیویورک که کانون ویروس کروناست، زندگی می کنم.”

این تازه مسلمان آمریکایی می گوید: “امسال به همراه خانواده مسلمانم روزه می گیرم، نماز می خوانم و ماه رمضان را جشن می گیرم؛ به خاطر اینکه تازه به دین اسلام گرویده ام.”

فورد می گوید: “درحالی 20 سال از همسر و فرزندان مسلمانم حمایت کردم که به شدت از مذهب کاتولیک خود محافظت می کردم.”

این نویسنده تاکید می کند:” بسیاری از مسلمانان در ماه رمضان امسال احساس اندوه دارند، زیرا گردهم جمع شدن را که در این ماه انجام می شد، از دست دادند.”

وی می گوید: “خانواده ام تلاش کردند که زندگی عادی خود را در آپارتمان کوچک حفظ کند، اما باتوجه به بیکاری همسرم و آموزش فرزندان نوجوانم از راه دور، زندگی عادی غیر ممکن است. اگرچه همیشه تلاش می کنم تا گوشه دنج و خلوت را برای نوشتن پیدا کنم.”

فورد می گوید: “باوجود همه این مشکلات، پس از گرویدن به دین اسلام، برنامه روزانه ام متفاوت شده است. به طوری که به همراه همسر و فرزندانم پنج بار در روز نماز می خوانم.”

این تازه مسلمان تاکید می کند: “سالهاست که در کنار همسرمسلمانم احساس سعادت می کنم. فرزندانم نیز به روش دین اسلام تربیت شده اند؛ به همین دلیل سال گذشته به دین اسلام گرویدم.”

وی می گوید : “بیدار شدم و درک کردم که اسلام چیزی خارج خود انسان نیست، بلکه در درون وجود دارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نکاه شهید مطهری به مسئله حجاب و کتاب لینالونا فرانسوی

ويدئو/

کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند

حمزه یوسف، وزیر اول اسکاتلند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.