سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / وزیر بهداشت اینقدر موحد دیده بودید…

وزیر بهداشت اینقدر موحد دیده بودید…

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

درمحضر امام صادق علیه السلام _ برای ظهور خودت را تربیت کن ..

ويدئو/حتی اگه ظهور در زمان حیات تو رخ نداد...

اصلاح تفکر مهدویت از نگاه شهید مطهری

ويدئو/ تلقی کودکانه از فلسفه مهدویت

یک دیدگاه

  1. بسم الله الرحمن الرحیم
    آیا بقیه مسئولین دولتی هم دست نورانی خدا را در صحنه های گوناگون بیماری اخیردر ایران اسلامی می بینند؟
    آیا معاونین وزارت بهداشت هم این معجزه الهی را اقرار می کنند؟ و آیا اطباء و پرستاران در بیمارستان ها و نقاهت گاه ها و بیماران در خانه مانده ، این نورانیت را دریافته اند واین اثرگذاری خدایی را دریافته اند .. این شفای بیماران را دیده اند؟
    شما مسئولین ستاد که می گویید در مرحله مدیریت کرونا هستید.. و داروی خاص این بیماری را ندارید ویکی دوسال طول می کشد بسازید پس چه کسی شفا می دهد ودرمان می کند؟
    پس وزیر محترم بهداشت درست دید اثرگذاری غیرمادی و اراده ی الهی را در صحنه ی این بیماری نفس گیر و نصرت مولای مان سلام الله علیه را تصدیق کرد..در بهبودی بیماران.
    آیا در جلسات ستاد که با حضور رییس دولت تشکیل می شود و پخش زنده تلویزیونی دارد از امدادهای غیبی و نصرت امام زمان عج صحبت می شود؟
    چرا هنوز به برداشتن تحریم آمریکا .. وکمک اروپای خبیث دل بسته اید؟
    آیا نمی بینید یک نورانیت خاصی قلوب مردم را مجتمع کرده وبا تولیدات داخلی شبانه روز دارند تلاش می کنند تا مایحتاج کادر پزشکی درمانی کشور را تهیه کنند . و مردم مومن انقلابی ایران به مدد کادرپزشکی و وزارت بهداشت آمده اند.و با خلوص به تغذیه و البسه و .. و لوازم بهداشتی اقشار کم درآمد و مورد نیاز محرومان میرسند و پیوسته آماده اند برای همکاری های مورد درخواست ستاد.
    چه کسی می توانست مردم را متحد کند؟ جز دست قدرتمند و نورانی خداوند؟
    پس چرا مسئولین درکلام شان در مصاحبه ها بروز ندارد؟ وبه دنبال منم منم خودشان هستند، «شعارکرونا را شکست می دهیم» را از کدام مکتب آموخته اید؟
    بدانیم یدالله فوق ایدهم .و..
    بَقِيَّتُ اللّهِ خَيْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنينَ وَ ما أَنَا عَلَيْکُمْ بِحَفيظٍ
    بقیّت الله، براي شما خیر است اگر مؤمن باشيد‏، و من بر شما نگاهبان نيستم‏ . هود86
    الباقر (علیه السلام)- فَإِذَا خَرَجَ قَائِمُنا (عجل الله تعالی فرجه الشریف) أَسْنَدَ ظَهْرَهُ إِلَی الْکَعْبَهًِْ وَ اجْتَمَعَ إِلَیْهِ ثَلَاثُمِائَهًٍْ وَ ثَلَاثَهًَْ عَشَرَ رَجُلًا وَ أَوَّلُ مَا یَنْطِقُ بِهِ هَذِهِ الْآیَهًُْ بَقِیَّتُ اللهِ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ ثُمَّ یَقُولُ أَنَا بَقِیَّهًُْ اللَّهِ فِی أَرْضِه.
    امام محمدباقر (علیه السلام) فرمودند- وقتی قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ما ظهور کند به کعبه تکیه می‌کند و سیصد و سیزده نفر نیز، دور او جمع می‌شوند و اوّلین سخنی که می‌گوید این آیه است: بَقِیَّةُ الله خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ سپس می‌گوید: «من، بقیّت الله» در روی زمینش هستم».
    تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۶، ص۷۷۰ بحار الأنوار، ج۵۲، ص۱۹۱/ کمال الدین، ج۱، ص۳۳۰/ إعلام الوری، ص۴۶۳/ نور الثقلین؛
    السلام علیک یا بقیت الله فی ارضه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.