سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / شورای نویسندگان / و مکروا و مکر الله و الله خیرالماکرین

و مکروا و مکر الله و الله خیرالماکرین

چند ماه پیش ویروس اسرائیلی-آمریکایی کرونا از چین سر برآورد و بعد از مدتی به ایران نیز وارد شد.
طراحان جنایتکار این عملیات ضد بشری و حمله بیولوژیک که هدف اصلی آنها ایران و بعد چین و سپس روسیه بود برآورد می کردند با عمل نمودن این ویروس طی چند ماه یک گوشمالی حسابی به چین و روسیه می دهند و اما در ایران با توجه به اوضاع و احوال اقتصادی و تحریمهایی که هر کدامش قادرند کمر یک کشور را بشکنند و ایضا دولت فرتوت و بی تدبیری که با نگاه به غرب و از دست دادن فرصتهای زیاد توان چندانی در اداره کشور نداشته و با سو مدیریت خود بحرانهای مختلفی را تولید کرده است ، چنان وضعیت فجیعی به بار خواهد آمد که دیگر فاتحه جمهوری اسلامی خوانده خواهد شد.
اتاق عملیات این جنگ برآورد می کرد طی چند هفته یا نهایتا دو سه ماه چند ده هزار کشته، صدها هزار بیمار بدحال، فلج شدن سیستم بهداشتی و درمانی، قحطی تمام عیار ، نایاب شدن داروها و لوازم بهداشتی، حمله مردم عصبی به فروشگاهها و غارت اموال عمومی ، متهم شدن نهادهای نظامی و انقلابی بخصوص سپاه و بسیج به بی عرضگی و ناتوانی و نهایتا جنگ داخلی و … الفاتحه…
در جبهه ایران اسلامی به لطف خداوند عزیز و حکیم ، و عنایت خاصه صاحب این انقلاب حضرت بقیه الله ارواحنا فداه و ولایت ایشان و تدابیر حکیمانه و اتصال ولایی رهبر معظم انقلاب به ولی الله اعظم و پای کار آمدن نیروهای انقلابی و جهادی از بسیج و سپاه و ارتش و تمام پرستاران و پزشکان جان برکف و مدیران و مسولان دلسوز و عموم مردم انقلابی صحنه باشکوهی از اقتدار و عزت و ایمان و ولایتمداری و فرهنگ اسلامی ترسیم شد که جهان را به تحسین واداشت.
هیچ فروشگاهی غارت نشد، جنگ دستمال توالت راه نیفتاد، مردم با هم به نزاع و درگیری نپرداختند فضا برای تحرک ضد انقلاب و رسانه هایی که چهارچشمی منتظر وقوع حوادث بودند تا بر طبلهایشان بکوبند و برای پیروزی خود مهیای جشن شوند فراهم نشد و به لطف خدا آنطور که طراحی شده بود تلفات داده نشد و بر عکس به قول رهبر معظم انقلاب مانوری شد برای قدرتمندتر شدن نظام.
اما در جبهه غرب و بویژه آمریکا یک غافلگیری بزرگ اتفاق افتاد و ظرف مدت کوتاهی ویروس کرونا با شدتی حیران کننده شیوع یافت، مردم بیچاره و گرفتار و بی نوا دسته دسته به کام مرگ فرو رفتند و تنها ایتالیا نزدیک به دو برابر چین مرگ و میر داشته است.
اما برآوردها نشان می دهد در آمریکا سونامی در راه است . مردمی که با فرهنگ گاوباز ها و هفت تیرکش ها بزرگ شده بودند به فروشگاهها حمله کردند، جنگ دستمال توالت به راه افتاد، اسلحه فروشی ها مملو از مشتری شده و چهره واقعی فرهنگ و تمدن غرب آشکار شد. سیستم بهداشتی و درمانی ابرقدرتهای کاغذی در حال وخیمی به سر می برد.
کارشناسان می گویند اگر وضع همینطور ادامه یابد شاید یکصد میلیون نفر مبتلا و صدها هزار نفر کشته شوند.
بحران اقتصادی، تعطیلی کمپانی های عظیم، سقوط شدید ارزش دلار و سهام بورسهای بزرگ ، نابودی صنعت توریسم و ورشکستگی شرکتهای هواپیمایی و بروز نارضایتی های گسترده اجتماعی و احتمال وقوع درگیری ها و حتی جنگ داخلی از پیامدهای احتمالی این ماجراست.
کسانی که ادعای مدیریت جهان را داشتند و با تمسخر و تکبر می گفتند ایران اگر درخواست کمک کند آنها هم لطف خواهند کرد و برای ما دستمال توالت ارسال خواهند نمود ، امروز حالشان خیلی بد است.
یاد این آیه قرآن کریم می افتیم که :
و مکروا و مکر الله و الله خیرالماکرین
بله خداوند بواسطه خلیفه خود امام زمان عج مکر دشمنان را به خودشان برگرداده و جامعه تشیع را حفظ و حمایت و نصرت می کند. الحمدلله رب العالمین.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ماه رمضان و رزمندگان دفاع مقدس

ويدئو/ ماه رمضان درجبهه ها گوارا بود

هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت و عرضه سوخت با نرخ سوم در دستور کار دولت قرار ندارد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.