سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / سیّدشهاب حسینی: مشکلات ما با هیچ دستی از خارج کشور حل نمی‌شود

سیّدشهاب حسینی: مشکلات ما با هیچ دستی از خارج کشور حل نمی‌شود

سیّدشهاب حسینی در نشست خبری فیلم سینمایی «شین» گفت: دو سال است که عده‌ای بدون فحش نمی‌توانند حرف بزنند؛وی هم چنین در ادامه از تحریم جشنواره فیلم فجر توسط مسعود کیمیایی به شدت انتقاد کرد.

دانلود فیلم

سیّد شهاب حسینی در نشست خبری فیلم سینمایی «شین» گفت: دو سال است که عده‌ای بدون فحش نمی‌توانند حرف بزنند؛وی هم چنین در ادامه از تحریم جشنواره فیلم فجر توسط مسعود کیمیایی به شدت انتقاد کرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حمله پلیس به دانشجویان دانشگاه تگزاس

اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا

بارش های کشور به نرمال نزدیک شده است

سخنگوی صنعت آب ایران

یک دیدگاه

  1. سلام …
    یادمون باشه این آقایی که ژست گرفته و جشنواره فیلم فجر را تحریم کرده .. کی بوده و هست..
    کیمیایی عضو برجسته «کانون سینماگران پیشرو» شد، کانونی که رئیس آن یک فیلمساز بهایی بود و در آثارش به همراه «بیژن مفید» به مسخره کردن آموزه های اسلامی می پرداخت و اتفاقا کیمیایی نیز شریک اقتصادی این فیلمساز بهایی بود.وکیمیایی تحصیلات آکادمیک کارگردانی هم ندارد.
    مسعودکیمیایی نه تنها همسر سابق گیتی و گوگوش (خوانندگان زن طاغوت) بود، بلکه به همراه دو تهیه کننده معروف سینمای ایران، از برنامه ریزان فرار گوگوش از ایران در دوران اصلاحات به خارج از کشور به شمار می رفت. این فیلمساز، پس از فرار همسرش به خارج از کشور، مدتی را در اروپا و آمریکا سپری کرد و سپس به ایران بازگشت..برای بقیه کارهایی که درسش را ازبیرون ایران گرفته پیاده کند..
    متاسف باشیدکه دستگاه ارشاد دولت به چی نظارت می کند ..

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.