سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / فشار آشنا، به برنامه های انقلابی صدا و سیما

فشار آشنا، به برنامه های انقلابی صدا و سیما

در پی ادعای حسام‌الدین آشنا درباره برنامه‌ «جهان آرا» و اینکه دولت فشاری برای تغییر برنامه‌های زنده تلویزیون به ضبطی نداشته، «امیرحسین ثابتی» مجری برنامه «جهان آرا»در مطلبی نوشت:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر حسام الدین آشنا؛ مشاور محترم رییس جمهور
با سلام

در واکنش به اعتراض های گسترده مردم و کاربران فضای مجازی، نامه ای را منتشر و اعلام کرده اید که «موضوع عدم پذیرش دعوت مکرر برنامه جهان ‌آرا یا سایر برنامه‌ها، خلاف واقع است و برای حضور در برنامه‌های زنده تلویزیونی با موضوعات مرتبط با تخصص  و مسئولیت‌های اینجانب در دولت، اعلام آمادگی می‌کنم.»

باور کردنی نیست اینقدر زود همه چیز را فراموش کرده باشید! یادتان هست بعد از سخنان دکتر علی باقری در برنامه جهان آرا با آقای یامین پور تماس گرفتید و اعتراض کردید و وقتی ایشان از شما دعوت کرد، برای نیامدن تان چه گفتید؟

یادتان هست به دعوت دکتر غفاری رئیس شبکه افق برای حضور در برنامه جهان آرا با چه استدلالی پاسخ منفی دادید؟!

ضمن اینکه شما در شبکه اجتماعی توئیتر بارها  نسبت به برخی از مطالب منتشر شده از سوی کاربران واکنش داده اید. بنده نیز تاکنون نه یکبار بلکه چندین بار در همان فضای عمومی توئیتر از شما برای دعوت به برنامه جهان آرا دعوت کردم. چرا پاسخ مثبت ندادید؟ غیر از این است که اراده تان بر نیامدن و پاسخگو نبودن بوده ولی حالا به یکباره ادعای دیگری را مطرح کرده و میگویید اصلا از بنده دعوت نشده است؟

آیا حدیث امام حسن عسگری علیه السلام درباره مذمت دروغ گفتن را نخوانده اید که می فرمایند:«همه ‌ی پلیدی ‌ها در خانه‌ای قرار داده شده و کلید همه‌ی آنها دروغ است؟»
البته هنوز هم دیر نشده و از آنجا که دوشنبه هفته آینده (هفتم بهمن) جلسه شورای نظارت بر صداوسیما با حضور شما و دیگر مسئولین برگزار می شود، پیشنهاد میکنم در این جلسه با تعطیل شدن پخش زنده برنامه جهان آرا مخالفت کنید و در اولین برنامه زنده جهان آرا تشریف آورده و پاسخگوی عملکردتان در ۶ سال گذشته باشید.

ضمنا در بخش دیگری از نامه تان نیز گفته اید «ضبطی‌شدن برنامه‌ها، یک تصمیم درون سازمانی است و دولت هیچ نقشی در آن نداشته است!» یعنی واقعا فکر میکنید مخاطبان از فشارهای کم سابقه دولت بر صدا و سیما و شبکه افق درباره برای محدود شدن برنامه جهان آرا بی اطلاع هستند یا مثلا نمیدانند بودجه  صدا و سیما دست دولت است و این به معنای یک گروکشی برای اعمال نظر بر تصمیمات صداوسیماست؟

در هر صورت بدانید صدای ما در دفاع از انقلاب اسلامی خاموش نشدنی است و اتفاقات این روزها نیز در تاریخ ثبت خواهد شد و عیار پایبندی شما و امثال شما به آزادی بیان نیز بیشتر برای مردم روشن می شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نماینده متخب تهران امیرحسین ثابتی

اگر انتخابات سالم نباشد لزومی ندارد فرد گمنام جوانی مثل من در تهران دوم شود.

در محضر قرآن _ اهل بیت علیهم السلام قبل و بعد از خلقت آدم (۵)

تفسیر قرآن ، ولایت اهل بیت علیهم السلام و قرآن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.