سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / واکنش‌ مایکل مور مستند ساز معروف آمریکایی نسبت به عمل وحشیانه آمریکا

واکنش‌ مایکل مور مستند ساز معروف آمریکایی نسبت به عمل وحشیانه آمریکا

واکنش‌ مایکل مور مستند ساز معروف آمریکایی نسبت به عمل وحشیانه آمریکا در پست اینستاگرام خود. او با ابتکار جدیدی داستان ظلم‌های آمریکا به ملت ایران را در قالب یک داستان کوتاه نوشته است.
متن پست جدید او به شرح زیر است:

«سه مرد خردمند، معروف به “سه فرزانه” از ایران بودند. داستان _ در کتاب مقدس _ اینطور گفته شده است که این سه نفر از “شرق” هدایایی از طلا، کندر و گیاهان معطر برای فرزند تازه متولد شده آوردند. این باید لحظه‌ بسیار زیبایی بوده باشد. حالا پیروان مسیح تازه متولد شده، 1953 سال بعد لطف آن‌ها را اینطور جبران کردند:

اوّل آن‌ها یک کودتا را برنامه‌ریزی کردند تا نخست وزیر منتخب مردم را برکنار کنند. بعد آن را با یک دیکتاتور بی‌رحم جایگزین کردند، شاه ایران.

آمریکایی‌های معتقد به مسیح علیه‌السّلام بعد از آن به صدام حسین کسی که از ایرانیان متنفر بود سلاح‌های کشتار جمعی (شامل سلاح‌های شیمیایی) دادند تا در دهه‌ی 80 میلادی عراق بتواند به ایران حمله کند و بیش از یک میلیون ایرانی را بکشد. بعد آمریکایی‌های مسیحی تصمیم گرفتند که به هم پیمانان قبلی خود حمله کنند و با گرفتن کشورش یک بار دیگر آن را تهدید کنند.

چند سال بعد یک رییس جمهور جدید آمریکا با پشتیبانی اونجلیست‌ها یک تهدید اتمی علیه ایران را شروع کرد و با قطعنامه‌ها سعی کرد زندگی را برای مردم ایران سخت کند.

وقتی که این‌ها کافی نبود یک مدعی مسیحیت در کاخ سفید«کاخ سیاه تر از سیاه» [ترامپ] دستور داد تا یکی از رهبران این کشور، یک مبارز با شرارت را ترور کنند. تا آن زمان، در سال 2020 میلادی، بیشتر مردم داستان مردان ایرانی‌ که با شترهایشان آمدند تا به دنیا آمدن مسیح، آورنده‌ صلح به زمین را گرامی بدارند، فراموش کردند. این روز اشاره شده همین دوشنبه پیش‌رو است.

الان دیگر نیازی به جشن گرفتنش نیست. در واقع تا یک ماه آینده اگر دیدید سه مرد ایرانی به سمت شما می آیند عاقلانه است مسیرتان را عوض کنید و اگر شما ایرانی هستید و دیدید سه مسیحی از ایالات متحده‌ی آمریکا به مسیر شما آمدند دعای خیر من پشت سرتان است اگر آن‌ها را متوقف کنید و یک نسخه از “قرآن” را که در آن داستان “مریم، مادر مسیح” را می‌گوید و بزرگ می‌دارد به آن‌ها بدهید، زنی که مورد احترام همه مسلمانان است.
آن‌ها نمی‌توانند ما _مسیحیان_ را دوست نداشته باشند، ناراحت کننده است که ما نمی‌توانیم با چیزی غیر از قتل آن را جبران کنیم.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت

رسانه‌های صهیونیستی

تاریخ تلخ

ربیعی سخنگوی دولت بی تدبیر و ناامیدو خروج ترامپ از برجام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.