سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / فتنه ی کشته سازی سازمانهای تروریستی در وقایع اخیر

فتنه ی کشته سازی سازمانهای تروریستی در وقایع اخیر

 

🔻 اگر یک فیلم شوکه کننده و واقعی، در شبکه های اجتماعی به دست شما برسد که جانشین ستاد کل نیروهای مسلح و منصوب شخص رهبری، سرلشگر صیاد شیرازی، اسلحه کمری خود را کشیده و به سمت رفتگری بیگناه در خیابان شلیک میکند و او را در روز روشن میکشد، عکس العمل شما چه خواهد بود؟ چگونه این را تحلیل میکنید؟

🔹 در لحظه تمام فضای مجازی کشور پُر از این جمله میشد که منصوب خامنه ای رفتگر بیگناه را کشت و رویترز هم پوشش میداد!
آیا همرنگ جماعت بلافاصله زبان به فحاشی باز میکنید یا لحظه ای درنگ و تامل میکنید که آخر چرا شخصیت تراز و بی بدیلی چون صیاد شیرازی که قهرمان ملی در دفاع مقدس بوده باید یک رفتگر را بکشد؟

🔹 شخصی که شهید والامقام صیاد شیرازی را جلوی درب منزلش ترور کرد،‌ در ظاهر و پوشش رفتگر بود!
اما او رفتگر نبود، او یک عنصر آموزش دیده تیم ترور سازمان مجاهدین خلق در پوشش یک رفتگر بود، که در عملیات مرصاد طعم ” اشداء علی الکفار” صیاد را چشیده بود.
او در اصل یک جلاد از جنس اشرار بود!

🔹 حالا اگر این تیر جلاد خطا میرفت یا شهید صیاد زودتر میفهمید و با اسلحه کمری خود به او شلیک میکرد و موبایلی از پشت بوته ها این صحنه را ضبط میکرد و فیلم در BBC و ایران اینترنشنال منتشر میشد، در ظاهر قضیه چه چیزی میدیدیم؟
جانشین فرمانده کل ستاد مشترک ایران در روز روشن یک رفتگر بیگناه را کشت!
شبکه ها ، کانال ها و پیج ها و تمام سلبریتی ها به خط میشدند تا از این رفتگر یک شهید و از آن شهید یک جلاد بسازند، برایش چهلم میگرفتند، کنسرت هایشان را لغو میکردند و رپرهای اجاره ای تک سرایی میکردند!
درست همان چیزی که رهبری فرمود مراقب باشید جای شهید و جلاد را عوض نکنند!

🔸 بسیاری از صحنه های درگیری های آبان ماه چیزی از جنس همین قضیه بود!
تیم های ترور و کشته ساز سازمان های تروریستی نظیر مجاهدین خلق، الاهوازیه و‌… در پوشش مردم عادی به سمت مردم و نیروهای امنیتی شلیک میکردند که از هر دو دسته کشته بگیرند و تنور جنگ داخلی را گرمتر کنند، کاری که بارها در سوریه تست شده و بازدهی آن ثابت شده است!

🔹 اگر در سناریوی کشته سازی فیلمی هست که پلیس از بالای ساختمان تیراندازی میکند ، لابد از پایین ساختمان هم دارند به آنها تعرض یا تیراندازی میکنند! و طبق پروتکل های جهانی در همان غربی که برخی ها آن را می پرستند علیه کسانی که قصد اشغال اسلحه خانه داشته باشند حق تیر داده شده و میشود.

🔹 اگر تیمی قصد انفجار مخازن گاز و پتروشیمی ماهشهر را داشتند یا باید با آنها برخورد کرد، یا منتظر انفجار مخازن گاز و پودر شدن شهر و قتل عام مردم بود! د بعد مذمت مردم که چرا برخورد نکردند!!!
موصل ، درعا، حلب نمونه بارز این تساهل هاست!

🔸و آیا میدانستید شخصیت ترازی چون شهید صیاد قبل از این که توسط سازمان منافقین ترور فیزیکی شود، بارها توسط ابوالحسن بنی صدر که منتخب مردم بود ترور شخصیتی شد؟./د

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد

شرکت مستقیم آمریکا در قتل عام ملت فلسطین

با بسیج، از جماران تا قلب پاریس و لندن

بسیج یکی از آن پدیده‌های شگفت‌آور دوران انقلاب بود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.