سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / لزوم عبور از اقتصاد نفتی و عوارض فرهنگی آن

لزوم عبور از اقتصاد نفتی و عوارض فرهنگی آن

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۷/۱۶) از نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های برتر (ایران ساخت) در حسینیه امام خمینی(ره) بازدید کردند

رهبرمعظم انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم عبور از اقتصاد نفتی و عوارض فرهنگی آن، گفتند: یکی از گلایه‌های جوانان در نمایشگاه امروز این بود که بعضاً همان محصول یا تولید آنها را دستگاه های دولتی از خارج وارد می‌کنند که این ناشی از فرهنگ اقتصاد نفتی است و باید این نگاه غلط اصلاح شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور افزودند:

نباید اجازه دهید این موانع پیش پای جوانان فعال ایجاد شود، هر چه می‌توانید در این خصوص تلاش کنید، من نیز هر چه بتوانم کمک خواهم کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین با تشکر از پژوهشگران و فناوران و دست‌اندرکاران نمایشگاه، در لوح یادبود متنی به این شرح مرقوم کردند:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
جلوه‌ی درخشان استعداد ایرانی و همّت انقلابی را در این نمایشگاه دیدیم و خدا را سپاس گفتیم. کار اساسی و بنیانی برای بهره‌گیری از انگیزه‌ها و توان های بالا باید جداً دنبال شود. این مهمترین وظیفه‌ی مسئولان دولتی است. به خداوند توکل کنید و با امید و شوق قدم بردارید، یقیناً خواهید توانست به مشکلات اقتصادی کشور پایان دهید، ان‌شاءالله.
سیّدعلی خامنه‌ای
۱۶ مهر ۱۳۹۸
.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

محبت واقعی به رهبر انقلاب اسلامی

ويدئو/ شیعه امام خامنه ای

مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

امام خامنه‌ای: هرچه رای بیشتر باشد مجلس قوی‌تر است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.