سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / سامانه اعلام اموال مسؤولان باید ترمزی برای مال‌اندوزی نامشروع باشد

سامانه اعلام اموال مسؤولان باید ترمزی برای مال‌اندوزی نامشروع باشد

نماینده سنندج در مجلس با تاکید بر اینکه باید با استفاده از سامانه اعلام اموال و دارایی مسؤولان، افراد خاطی را به صلابه کشید، گفت: متأسفانه دل برخی مدیران و مسؤولان برای کشور، ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا نمی‌سوزد و این عده قلیل به دنبال جمع‌آوری اندوخته دنیوی هستند.

سید احسن علوی نماینده سنندج در مجلس شورای اسلامی درباره انتشار شفاف و علنی لیست اموال و دارایی مسئولان گفت: من معتقدم این حرکت آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه بسیار انقلابی و صحیح است و باید تمامی مسئولین اعم از رئیس‌جمهور و وزیر و معاون و نماینده مجلس با آخرین رده مسئولیتی در کشور اموال خود را اعلام کنند.

وی افزود: یکی از جاهایی که می‌تواند جلوی فساد را بگیرد، اعلام شفاف اموال و دارایی مدیران و مسئولان است که باید این موضوع به خانواده‌های آنان نیز تسری پیدا کند.

نماینده سنندج در مجلس تصریح کرد: به نظرم باید با جدیت و قاطعیت از همه مدیران و مسئولان بخواهیم اموال و دارایی‌شان را در سامانه قوه قضائیه ثبت کنند تا فساد از این کشور برچیده شود.

علوی خاطرنشان کرد: هر چه به زمان برگزاری انتخابات مجلس نزدیک‌ می‌شویم، در فضای مجازی تهمت و تخریب و اقدامات  غیراخلاقی علیه نمایندگان بیشتر خواهد شد، اما اگر وکلای ملت، اموال و دارایی خود و خانواده‌شان را اعلام کنند، این موضوع می‌تواند مانع از انتشار اخبار منفی علیه نماینده‌شان شود، چرا که از قبل اموال آنها اطلاع‌رسانی شده است.

نماینده سنندج در مجلس تصریح کرد: اقدام قاطع قوه قضائیه در راه‌اندازی سامانه اعلام اموال و دارایی مسئولان باید ترمزی برای جمع‌آوری اموال دنیایی بوده و تفکر غلط برخی مدیران در جمع‌آوری دارایی را برچیند.

وی گفت: متأسفانه دل برخی مدیران و مسئولان برای کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا نمی‌سوزد و این عده قلیل به دنبال جمع‌آوری اندوخته دنیوی هستند و باید با استفاده از سامانه اعلام اموال و دارایی مسئولان، افراد خاطی را به صلابه کشید.

وی گفت: باید مرحله بعدی برخورد با مدیران و مسئولین متخلف، ایستادگی در برابر لابی‌گری آنها باشد.

علوی تصریح کرد: توصیه من به همکارانم در مجلس آن است که باید به قوه قضائیه کمک کنیم تا اهداف مدنظرش را محقق کرده و مدیران و مسئولانی شایسته و عاشق خدمت به مردم در مسندها قرار گیرند.

نماینده سنندج در مجلس در پایان گفت: باید هر مسئولی که در صندلی مدیریتی قرار می‌گیرد، اموال و دارایی خود، قبل و بعد از پذیرش آن سمت اعلام کند.

انتهای پیام/

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

افسانه قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی فروریخت

روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی

اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد

مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.