سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / افتخاری است برای کوی‌ها و برزن‌ها که نام شهید و عنوان شهادت بر فراز آنها بدرخشد

افتخاری است برای کوی‌ها و برزن‌ها که نام شهید و عنوان شهادت بر فراز آنها بدرخشد

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، تأکید کردند: نام شهید و عنوان شهادت بر فراز کوی‌ها و برزن‌ها افتخار و موهبتی برای کشور است که باید ادامه یابد.

متن این پیام که روز پنجشنبه همزمان با مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور از سوی حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد، به این شرح است:

«یاد و نام شهیدان مایه‌ سربلندی ملّت و نشانه‌ راه به سوی پیروزی است. فداکاری شجاعانه‌ آنان است که عظمت ملّت‌ها و عمق مبانی فرهنگی و تمدّنی آنان را به اثبات می‌رساند. همه وظیفه داریم نام‌های نورانی شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را در یادها ماندگار سازیم. افتخاری است برای کوی‌ها و برزن‌ها که نام شهید و عنوان شهادت بر فراز آنها بدرخشد؛ این موهبت هم‌اکنون در سراسر کشور وجود دارد و باید ادامه یابد. سلام خدا و اولیائش بر شهیدان عزیز.»

برگزاری مراسم گلباران و عطرافشانی ۱۹ هزار گلزار مطهر شهدا

روز پنجشنبه مراسم میهمانی لاله‌ها، گلباران و عطرافشانی گلزارهای مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره این مراسم گفت: مراسم میهمانی لاله‌ها با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنجشنبه چهارم مهرماه در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس به‌عنوان «شهیدان، جانبازان، آزادگان و فخرآفرینان» با هدف تجلیل از شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس، مدافعین حرم، شهدای فاجعه منا، شهدای هسته‌ای، شهدای ترور و شهدای امنیت و خانواده‌های معظم آنان و با حضور مسئولان کشوری، استانداران، فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همزمان در گلزار بهشت‌زهرا (س) تهران و در بیش از ۱۹ هزار گلزار مطهر شهدای سراسر کشور از جمله گلزار شهدای اهل تسنن در استان‌های مرزی و گلزار شهدای اقلیت‌های مذهبی برگزار ‌شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آهنگ ای نامت از دل و جان_ علیرضا افتخاری

ويدئو/ چگونه فریادت نزنم

مزار شهیده فائزه رحیمی در جوار شهیده ناهید فاتحی کرجو

مزار شهیده فائزه رحیمی قطعه ۲۸ گلزار شهدای بهشت زهرا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.