سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / امام خامنه‌ای رأی خود را به صندوق انداختند

امام خامنه‌ای رأی خود را به صندوق انداختند

حضرت رهبر انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دور دوم چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله)، رأی خود را به صندوق انداختند

خبرنگار: بسم الله الرّحمن الرّحیم. به محضر شریف و مبارک رهبر معظّم، معزّز و فرزانهی انقلاب اسلامی عرض سلام و ادب و احترام دارم. صبح حضرت مستطاب عالی به خیر و نیکی انشاءالله و قرین به صحّت و سلامت و عافیت. با توجّه به اینکه در دقایق ابتدائی آغاز فرایند رأیگیری در مرحلهی دوّم انتخابات چهاردهمین دورهی ریاست جمهوری قرار داریم، برای ملّت شریف ایران چه توصیهای دارید؟

بسم الله الرّحمن الرّحیم
بحمدالله روز خوبی است؛ روز حضور مردم، روز شرکت مردم، روز فعّال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهمّ سیاسی کشور است، یعنی انتخابات. شنیدم که شوق و علاقهی مردم بیشتر از قبل است؛ خدا کند اینجور باشد و اگر اینجور باشد، خرسندکننده است.

و انشاءالله مردم عزیزمان موفّق بشوند رأی بدهند و بهترین را انتخاب بکنند. در این مرحله قاعدتاً باید همّت مردم بیشتر باشد، برای اینکه کار را تمام میکنند تا فردا ما انشاءالله رئیسجمهورمان را داشته باشیم.

خداوند انشاءالله ملّت را موفّق کند و کشور را آباد کند و همهی کسانی را که در این راه زحمت میکشند، مشمول لطف و رحمت خودش قرار بدهد.

والسّلام علیکم و رحمة‌الله و‌ برکاته

.۱۴۰۳/۰۴/۱۵

.

بیش از ۲۰۰ خبرنگار رسانه‌های داخلی و خارجی، از جمله خبرنگاران رسانه‌های آمریکا، چین، روسیه، آلمان، اسپانیا، انگلیس، افغانستان، اتریش، ترکیه، کویت، هلند، امارات، ایتالیا، عراق، یمن، ژاپن، فرانسه، فیلیپین، لبنان، قطر، عمان، استرالیا، سوئد، دانمارک، هند، کره جنوبی و … این برنامه را پوشش دادند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ایران قفس نیست و به‌ قول شهید سلیمانی ایران حرم است

 سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری

حمایت هنرمندان مکتب نگارگری کمال‌الدین بهزاد از دکتر سعید جلیلی

دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری

یک دیدگاه

  1. سلام-سلام- آرایش جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات با اجماع حول سعید جلیلی انشاالله فقط یادمان باشد برای خود انتخاب نمی کنیم بلکه برای همه انتخاب می کنیم و برنده و بازنده نداریم اگر انتخاب خوبی داشته باشیم همه برنده ایم و اگر خدای نکرده انتخاب ویا انتخاب های بدی داشته باشیم همه بازنده ایم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.