سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تظاهرات علیه نسل کشی در غزه در نقاط مختلف جهان

تظاهرات علیه نسل کشی در غزه در نقاط مختلف جهان

تظاهرات علیه نسل کشی در غزه در کشورهای مختلف جهان برگزار شد.

 تظاهرات علیه نسل کشی در غزه در نقاط مختلف جهان از جمله اردن، کانادا، فرانسه، سوئد، دانمارک و لوکزامبورگ برگزار شد.
تظاهرات نزدیک سفارت اسرائیل در اردنخبرگزاری قدس پرس در کانال تلگرامی خود، گزارش داد: مردم اردن در نزدیکی سفارت رژیم اشغالگر اسرائیل در امان، در محکومیت جنایتها و نسل کشی مداوم رژیم اشغالگر در نوار غزه تظاهرات کردند.

تظاهرات گسترده در پایتخت کانادا در حمایت از غزه شبکه تلویزیونی الاقصی در کانال تلگرامی خود گزارش داد: تظاهرات گسترده در پایتخت کانادا به عنوان بخشی از فعالیتهای جاری در حمایت از غزه و فلسطین برگزار شد.تظاهرات حامیان فلسطین در لوکزامبورگکانال تلگرامی «فلسطین آزاد» با انتشار تصویری گزارش داد: حامیان فلسطین با برپایی تظاهرات در خیابانهای «لوکزامبورگ»، جنایتهای اسرائیل را در غزه محکوم کردند.

تظاهرات در پاریس برای اعلام همبستگی با مردم فلسطینکانال تلگرامی «فلسطین آنلاین» گزارش داد: شمار فراوانی از حامیان فلسطین عصر سه شنبه به خیابانهای پاریس، پایتخت فرانسه، آمدند تا همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان دهند.

تظاهرات حامیان فلسطین در گوتنبرگ سوئد«فلسطین آنلاین» با انتشار تصویری در شبکه اجتماعی «تلگرام» گزارش داد: هزاران سوئدی در نمایشی قدرتمند از همبستگی با مردم فلسطین به خیابانهای «گوتنبرگ» آمدند و پایان دادن به نسل کشی در غزه را خواستار شدند.

تظاهرات حمایت از فلسطین در دانمارککانال تلگرامی «فلسطین آنلاین» گزارش داد: شمار فراوانی از حامیان فلسطین با برگزاری تظاهرات در خیابانهای «کپنهاگ» همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان دادند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کوهلت؛ تئوریسین نسل‌کشی و گرسنگی دادن فلسطینی‌ها در غزه

روی جنگ کنونی نوار غزه تأثیر می‌گذارد ،مرکز راستگرای کوهلت

 صهیونیست‌ها با سگ‌های وحشی به جان غیرنظامیان فلسطینی افتادند

زنان و کودکان فلسطینی، روش صهیونیست‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.