سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / پزشکیان حکم اعدام روحانی و خاتمی را صادر کرد!

پزشکیان حکم اعدام روحانی و خاتمی را صادر کرد!

حسین شریعتمداری نوشت: در مناظره دوشنبه شب به یکی از راه حل های مورد نظر خویش اشاره کرده و فرمودند : « با روند فعلی امکان رشد هشت درصد وجود ندارد؛ داریم سر مردم کلاه می‌گذاریم/از انتخابات کنار می‌روم به شرطی که اگر نتوانستید رشد اقتصادی را به ۸ درصد برسانید اعدامتان کنند » !

حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در یادداشتی نوشت:

۱ ــ آقای پزشکیان در مناظره تلویزیونی دوشنبه شب , مانند دفعات قبل به جای ارائه برنامه و پاسخ به پرسش های مجری برنامه , چند جمله ای را که از آغاز تبلیغات انتخاباتی و مناظره ها بر زبان داشت , تکرار کرد . بیشتر اظهارات آقای پزشکیان حول محور « اینجا چرا اینطوری است ؟! و آنجا چرا آنطوری است ؟! » بود ! ایشان فهرست بلند بالائی از «نباید» ها ( البته به زعم خود ) فراهم کرده و با صدای بلند مطرح می کرد . بی آن که در مقابل «نبایدها» کمترین اشاره ای به « بایدها » هم داشته باشند !

۲ ــ ولی در مناظره دوشنبه شب به یکی از راه حل های مورد نظر خویش اشاره کرده و فرمودند : « با روند فعلی امکان رشد هشت درصد وجود ندارد؛ داریم سر مردم کلاه می‌گذاریم/از انتخابات کنار می‌روم به شرطی که اگر نتوانستید رشد اقتصادی را به ۸ درصد برسانید اعدامتان کنند » !

۳ ــ‌ جناب ایشان بارها به آیات شریف قرآن و سخنان مبارک حضرت امیر (ع) در نهج البلاغه اشاره داشته اند ( و البته با عرض پوزش باید گفت که به مصداق آن اشاره ای نمی کردند ! که بماند ) آقای پزشکیان چند بار به این آیه از کلام الله اشاره داشتند که : « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ * كَبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ * ای مؤمنان! چرا چیزی را می گویید که خود عمل نمی کنید؟ نزد خدا به شدت موجب خشم است اگر چیزی را بگویید که خود عمل نمی کنید » . (آیات ۲ و ۳ سوره صف ) .

۴ ــ‌ حالا باید از آقای پزشکیان پرسید چرا خودتان به حکمی که درباره آقای جلیلی صادر کردید , توجه نمی فرمائيد ؟! بر اساس این حم , آقایان خاتمی و روحانی باید اعدام شوند ! چرا که به وعده های رشد اقتصادی در دوران خود عمل نکردند ! و نه فقط به رشد مورد نظر نرسیدند بلکه درصد رشد اقتصادی منفی هم داشتند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آشفته‌ بازار ستاد کارشناسی پزشکیان؛ علیه آذری جهرمی

طیب‌نیا: ظریف ضعیف‌ترین وزیر خارجه بعد از انقلاب است؛ دوره ظریف روابط خارجی ما افتضاح بود/ بازخوانی افشاگری سنگین حمیده زرآبادی

جواب معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور شهید به پزشکیان

آقای پزشکیان خودش قفله

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.