سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / دوستانه با آقای پزشکیان؛ نهج البلاغه نخوانید

دوستانه با آقای پزشکیان؛ نهج البلاغه نخوانید

دائما صحبت از تنش زدایی و کنار گذاشتن دعوا می‌کنید؛ اما نفرات اصلی ستاد شما مستمرا در حال عربده کشی و هتاکی به این و آن هستند

این روزها مسعود پزشکیان، نامزد جریان اصلاحات در برنامه‌های تبلیغی خود یا در حال خواندن قرآن است و یا برای حرف هایش سند از نهج البلاغه می‌آورد اما رفتارهای او، اطرافیان و اوضاع ستاد انتخاباتی‌اش با آن‌چیزهایی که دائم می‌خواند تطبیق ندارد:

یادآوری با چند مثال؛

** همراه با علی مطهری احمدی نژاد را به مجلس کشاندید که چرا جلوی گشت ارشاد را گرفته است؛ امروز میخواهید با حمله به طرح نور رای جمع کنید.

** درباره حجاب اختیاری صحبت می‌کنید، چند سال پیش مصاحبه کردید که از اول انقلاب شما حجاب را در بیمارستان و دانشگاه اجباری کردید.

** دوستان شما به میلیون‌ها ایرانی که به شما رای نداده‌اند می‌گویند طالبان؛ اما شما در مناظره زنده حرف از اعدام رقیبتان می‌زنید.

** دائما صحبت از تنش زدایی و کنار گذاشتن دعوا می‌کنید؛ اما نفرات اصلی ستاد شما مثل ظریف مستمرا در حال عربده کشی و هتاکی به این و آن هستند؛ دیگری میکروفون پرت می‌کند.

** خود شما و رئیس ستادتان بحث بنزین چند ده هزار تومانی را مطرح کرده‌اید؛ به دروغ می‌گویید این بازی تخریبی جریان رقیب است!

** خودتان را تشنه مذاکره به هرقیمت با آمریکا معرفی می‌کنید ولی قبل‌تر به درستی گفتید که چگونه می‌توان با این امریکای زیاده خواه و عهدشکن مذاکره کرد؟

** عناصر بدنام و مسئله‌دار در ستاد شما جولان می‌دهند؛ در پاسخ می‌گویید من رای می‌خواهم! هدف وسیله را توجیه می‌کند؟

** مدافع جدی برجام و FATF هستید اما به اعتراف خودتان حتی نمی‌دانید اینها چیست و اساسا سر در نمی‌آورید.

** سخن از وحدت می‌کنید اما برای چند رای، روی گسل‌های قومی و مذهبی حرکت می‌کنید و حتی به چهره های بدنام برای رای رو می‌زنید.

توصیه آخر؛ امروز که نامزد هستید و فردا که شاید رئیس جمهور شوید طوری رفتار کنید که مثل رئیس دولت سیزدهم عاقبت شما ختم به شهادت شود و چندین میلیون نفر با شاخه‌های گل و قطرات اشک به بدرقه شما بیایند.

تکیه بر صندلی پُرمسئولیت ریاست جمهوری نه تنها ارزشمند نیست بلکه شدیدا خطرناک است؛ سریع هم می‌گذرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پزشکیان بدون روتوش/ تناقض‌های پزشکیان پایان ندارد

مسعود پزشکیان امشب در انشای پایانی

واکنش شهریار زرشناس به رفتار زشت محمد فاضلی

ويدئو/ ستاد پزشکیان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.