سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / گزارش‌های تکان‌دهنده از اوضاع اقتصاد و بیمارستان‌های انگلیس

گزارش‌های تکان‌دهنده از اوضاع اقتصاد و بیمارستان‌های انگلیس

 بر اساس نتایج یک نظرسنجی، ۷۸درصد از انگلیسی‌ها معتقدند اوضاع اقتصاد‌شان خوب نیست. ۶۰درصد نیز از میزان تحقق دموکراسی در کشور ناراضی‌اند.

همچنین گزارش‌های رسمی نیز نشان می‌دهد، در طول 14 سال حکومت حزب محافظه‌کار،‌ صف انتظار برای دریافت خدمات درمانی در این کشور به «اوج خود» رسیده است.
مؤسسه تحقیقاتی «پیو» در گزارشی که روز ۲۰ ژوئن (۳۱ خرداد) و در آستانه انتخابات سراسری چهارم جولای (۱۴ تیرماه) انگلیس منتشر کرده است، به نتایج سنجش دیدگاه ساکنان «بریتانیا» (انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی) درخصوص وضعیت سیاسی و اقتصادی پرداخته است.

فقط ۲۷درصد از حامیان حزب محافظه‌کار و ۱۸درصد از حامیان حزب کارگر اعلام کرده‌اند اقتصادشان در وضعیت خوبی است اما حتی در میان حزب محافظه‌کاران که از سال ۲۰۱۰ در رأس قدرت بوده‌اند، دیدگاه‌های مثبت نسبت به اقتصاد در سه سال گذشته کاهش ۵۰درصدی داشته است. بخش دیگری از این پیمایش به سنجش دیدگاه مردم انگلیس نسبت به وضعیت دموکراسی در کشورشان می‌پردازد. بر این اساس ۶۰درصد مردم از دموکراسی موجود در کشورشان ناراضی هستند؛ در مقابل فقط ۳۹درصد اعلام رضایت کرده‌اند.
خبر دیگر آنکه طی 14 سال حکمرانی حزب محافظه‌کار در انگلستان، آمار بیماران در انتظار دریافت خدمات پزشکی افزایش قابل‌توجهی داشته است. این آمار به رکورد 7.6میلیون نفر افزایش پیدا کرده است که مربوط به 6.3میلیون بیمار مختلف است.

جمعیت انگلستان حدود 56میلیون نفر است. به گزارش الجزیره، از این آمار 302هزار 500 نفر بیش از 52 هفته در انتظار دریافت خدمات هستند. مدت انتظار 50هزار و 400 مورد دیگر از 65 هفته گذشته است و از این میان 5هزار بیمار 78 هفته در انتظارند.

میانگین زمان انتظار از زمان به قدرت رسیدن محافظه‌کاران از 5.2 هفته در سال 2010 به 13.9 هفته رسیده است.

آمار انتظار بیماران اورژانسی نیز در این کشور افزایش داشته است و در حالی که در سال 2010 تنها 3درصد بیماران بیش از 4ساعت در انتظار درمان می‌ماندند، اکنون این آمار به 26درصد رسیده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کودکان دودکش پاک‌کن روایت یک جنایت در تاریخ انگلستان متمدن!

جورج بروستر در دودکش‌های بیمارستان فولبورن گیر کرد و پس از مدتی فوت کرد.

مردم در جهنم؛ انگلستان تبدیل به «سرزمین‌ رنج‌ها» شده است

سوء تغذیه نیز به هشدار جدی در انگلیس مبدل گشته است. آمارهای تخمین می زنند که ۳ میلیون نفر در بریتانیا از سوء تغذیه رنج می برند و در سال ۲۰۲۱ تخمین زده شد که از هر ده نفر از افراد ۶۵ سال و بالاتر، یک نفر دچار سوءتغذیه یا در معرض خطر سوء تغذیه است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.