سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / جمع‌آوری واکسن کرونای شرکت آسترازنکا در سطح جهان

جمع‌آوری واکسن کرونای شرکت آسترازنکا در سطح جهان

پس از بروز نگرانی‌هایی درباره سلامت واکسن کرونای آسترازنکا، این شرکت اعلام کرد همه واکسن‌های کرونای تولیدی خود را در سطح جهان، جمع آوری میکند و این واکسن، دیگر تولید نمیشود و به فروش نخواهد رسید.

از لندن، روزنامه دیلی میل نوشت قربانیان واکسن کرونای شرکت آسترازنکا از شنیدن خبر جمع آوری واکسنهای این شرکت ابراز شادی میکنند، زیرا میگویند این واکسن ها، عوارضی داشته است.
این روزنامه نوشت: وکلای ۸۱ نفر از اعضای خانواده قربانیان کنندگان واکسن کرونای شرکت آسترازنکا در انگلیس میگویند از این پس، فرد دیگری آسیب نخواهد دید.
به نوشته دیلی میل، شمار بسیار اندکی از دریافت کنندگان واکسن کرونای شرکت آسترازنکا میگویند عوارض این واکسن، به مرگ ۸۱ نفر در انگلیس منجر شده است، اما چون اعضای خانواده قربانیان، در مدت معین شده سه ساله، شکایت نکرده اند، نمیتوانند غرامت دریافت کنند.
روزنامه دیلی میل نوشت: در زمان آغاز همه گیری کووید، واکسن آسترازنکا به عنوان پیشتاز دانش انگلیسی به بازار آمد، اما در ماههای اخیر، درباره عوارض لخته شدن خون در دریافت کنندگان آن، اخبار متعددی منتشر شده است.
به نوشته این روزنامه، واکسن کرونا را دانشگاه اکسفورد و شرکت آسترازنکا ساختند و از امروز، این شرکت، داوطلبانه، تبلیغات درباره واکسن را در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، ادامه نمیدهد.
این شرکت اعلام کرده است به علت به بازار آمدن واکسنهای جدید و کاهش تقاضا برای واکسن کرونا، ساخت و تولید واکسن کرونا را در سراسر جهان، متوقف میکند.
شرکت آسترازنکا، شرکت دارویی انگلیسی – سوئدی است.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خاطره رئیس جمهور از سفر به نیویورک/ دبیر کل سازمان ملل گفت من دو عذرخواهی به شما بدهکارم

دبیر کل سازمان ملل به من گفت که من دو عذرخواهی به شما بدهکارم.

هنوز «صف مرغ»، «قطعی برق»، «واکسن سوهان قم نیست» و «صبح جمعه فهمیدم» از یاد مردم نرفته +جزئیات

تلاش حسن روحانی برای استمرار و ادامه حیات سیاسی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.