سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تکاپوی مردم غزه برای بازگشت به زندگی عادی؛ با عشق به میهن می مانیم و می جنگیم

تکاپوی مردم غزه برای بازگشت به زندگی عادی؛ با عشق به میهن می مانیم و می جنگیم

با گذشت ۶۲ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و یورش ارتش اسرائیل به نوار غزه، اهالی این باریکه پس از مهاجرت به بخش های مرکزی و جنوبی غزه تلاش دارند تا با برپایی چادرها و خرید مایحتاج ضروری، زندگی عادی خود را،علی رغم تهدیدات اشغالگران، از سر گیرند.

مردم نوار غزه، علی رغم ترک خانه و کاشانه خود و مهاجرت به بخش مرکزی و جنوبی این باریکه به تدریج در حال تطبیق زندگی خود با شرایط جنگی می کنند.

اهالی بخش شمالی غزه با برپایی چادرها و خرید برخی مایحتاج اولیه و ضروری زندگی و اسکان در مجاورت بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح، عزم خود را برای ادامه زندگی در غزه و به چالش کشیدن اشغالگری ارتش رژیم صهیونیستی نمایان ساخته اند.

یک آرایشگر فلسطینی در مصاحبه با خبرنگار تسنیم ابراز می دارد: ما سالیان سال است که تحت فشارهای این رژیم غاصب به زندگی خود ادامه داده ایم؛ ما از جنگ نمی ترسیم، بلکه با عشق به میهن مبارزه می کنیم و با اقتدار در سرزمین هایمان می مانیم. اگر کار نکنیم چگونه می توانیم به زندگی خود ادامه دهیم! وضعیت در حال حاضر اینگونه است و ما هم باید روال طبیعی زندگی خود را از سر بگیریم.

نوار غزه , طوفان الاقصی , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

اهالی غزه در شرایطی در تلاش اند تا زندگی خود در غزه را از سر گیرند که ارتش رژیم صهیونیستی همچنان با بمباران و یورش به مناطق مرکزی و جنوبی تلاش دارند تا تمامی فلسطینیان ساکن این باریکه را به تبعید اجباری از غزه به سوی گذرگاه رفح و صحرای سینای مصر وادار کند.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کلیپ/سرود حماسی انقلاب ایمان

ويدئو/ حمایت از فلسطین مظلوم؛ قابل توجه شعرا و خوانندگان داخلی

بغض دی دی، هنرمند کمدی هنگام دیدن تصاویر کشتار مردم غزه

دیتر هالرودن که با دیدن تصاویر کشتار مردم غزه، دیگر دل و دماغ خنداندن مردم را ندارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.