سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / یک عروسی خاص به رنگ فلسطین

یک عروسی خاص به رنگ فلسطین

 خبرخوب‌

 سوار ماشین زمان می‌شویم و به 44 سال پیش برمی‌گردیم. به روزی که اگر برایتان روایت‌گر خبرهای خوب بودیم گل سر سبد بسته‌مان در چنین روزی این بود که دانشجویان غیورمان نگذاشتند مملکت دوباره دست آمریکایی‌ها بیفتد و بر پیکره استقلال و آزادی‌مان ضربه‌ای بنشیند.

سوار ماشین زمان شویم و برگریم به 13  آبان سال 1358، همان روزی که جمعی از دانشجویان، مرز و بوم این کشور را از گزند دشمنان حفظ کردند و جلوی خسارت‌های زیادی که آمریکایی‌ها برنامه داشتند به ایران وارد کنند را گرفتند.

شاید اگر آن سال‌ها برایتان روایت‌گر خبرهای خوب بودیم. گل سر سبد بسته خبرخوب‌مان در چنین روزی این بود که دانشجویان غیورمان  نگذاشتند مملکت دوباره دست آمریکایی ها بیفتد و بر پیکره استقلال و آزادی‌مان ضربه‌ای بنشیند.

با آرزوی آزادی فلسطین بله !

قشنگ‌ترین روز زندگی‌شان هم خالی از دغدغه فلسطین و مردم غزه نیست. زندگی که همیشه در جریان است اما نمی‌شود میان این جریان زندگی گاهی چشم بست بر روی داغ هزاران خانواده‌ای که زیر بمباران رژیم صهیونیستی هر لحظه عزیز از دست می‌دهند.

برای همین است که این زوج خوزستانی از مجلس عقدشان هم به عنوان تریبونی استفاده کردند تا پرچم فلسطین را بالا ببرند و صدای مردم مظلوم آن باشند.

زوجی که وصال‌شان را در معراج‌الشهدای خوزستان ثبت کردند تا از همین روزهای اول مسیر زندگی‌شان را گره بزنند به راه و رسم شهدا.سفره عقد ساده‌شان نشانی از تجملات نداشت اما آرمان‌های بزرگی را در دل خود جای داده بود. پرچم فلسطین و پرچم ایران زینت مراسم عقد و سفره سفیداین عروس و داماد شد. وقت دعا دست‌هایشان برای پیروزی غزه بالا آمد و موقع بله گفتن آرزوی آزادی فلسطین را داشتند.

عروس و دامادی که سفره عقدشان مزین به پرچم فلسطین بود

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گزارش معاریو از تحقیر اسرائیل پس از پیروزی مراکش «جهان عرب ما را به رسمیت نمی‌شناسد»

مراکش با پرچم فلسطین در نیمه‌نهایی جام جهاني فوتبال

«ما ملت امام حسینیم» میدان ولیّ عصر عج تهران به جمله حاج قاسم عزیزما مزین شد+عکس

ماه محرم ودیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) به جمله عاشورایی شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.