سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / اتفاقات غیر انسانی اخیر صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنیم

اتفاقات غیر انسانی اخیر صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنیم

اسرائیل زیر «سنگسار» موشکی فلسطین

رهبر جهانی کلیسای شرق آشور: اتفاقات غیر انسانی اخیر صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنیم

رهبرجهانی کلیسای شرق آشور طی پیامی گفت: اینگونه اتفاقات غیرانسانی اخیرکه منجر به کشتن انسان‌های بی‌گناه می‌شود، محکوم می‌کنیم، به‌ویژه بمباران کلیساها، معابد، بیمارستان‌ها و دیگر مراکزی که برای حیات بخشیدن به انسان‌ها تأسیس شده‌اند.

 همایش بین المللی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با حضور رهبران و اندیشمندان داخلی و خارجی در مکان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دقایقی قبل آغاز شد.

در این برنامه پیام عالیجناب مار آوا سوم روئیل، پاتریک و رهبر جهانی کلیسای شرق آشوری در خصوص اتفاقات اخیر در نوار غزه به قرار ذیل است:

ما به عنوان پاتریارک کلیسای شرق آشوری،، با اندوهی عظیم، اخبار اتفاقات ناگوار اخیر در نوار غزه و حومه‌اش را دریافت کردیم. در خصوص کشتن زنان، کودکان و افراد مسن و نیز انسان‌های پاک و بی‌گناه.

بدون شک، ما به عنوان مسیحیان ایمان داریم که خداوند ما را به صورت و شکل خود آفریده است و به ما حیات بخشیده تا از زندگی انسان‌ها حفظ و حراست کنیم.

اینگونه اتفاقات غیر انسانی اخیر که منجر به کشتن انسان‌های بی‌گناه می‌شود، محکوم می‌کنیم، به ویژه بمباران کلیساها، معابد، بیمارستان‌ها و دیگر مراکزی که برای حیات بخشیدن به انسان‌ها تأسیس شده‌اند و افرادی که در این اماکن پناه گرفته‌ بودند.

از همه ملت‌های جهانی به ویژه از سازمان ملل می‌خواهیم که بر اساس وظیفۀ ذاتی خود که همانا برقرار عدالت و صلح است، نقش فعالی در متوقف کردن اینگونه اقدامات غیر انسان در برخورد با انسان‌های بیگناه داشته باشد و نیز به عنوان مسیحیان، همگام با دیگر ابنای بشر دعا می‌کنیم که خداوند صلح و آرامش را در اقصا نقاط جهان برقرار کند. جنگ‌ها و کشتار کودکان و زنان و افراد سالخورده متوقف شود که آنها نیز همانند دیگر انسان‌ها بتوانند در صلح و آرامش زندگی کننند و هرکه بتواند حقش را بگیرد، زیرا خداوند عادل است و حق انسان‌ها را می‌دهد.

باشد که همه ما در این روزهای سخت در دعا و روزه باشیم بالاخص برای خاورمیانه و به ویژه برای غزه. و از خداوند بطلبیم که دامنۀ جنگ را خاتمه دهد و صلح و آرامش پایدار را در تمام کشورها و ملل جاری و برقرار کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ شایعه!

دزد‌های سر گردنه شبه رسانه ‌اینترنشنال

معجزه غزه تجدید خاطره عبور از

حیات ننگین رژیم غاصب اسرائیل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.