سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / دیدار رهبران مقاومت فلسطین با سید حسن نصرالله/ آمریکا “قصاب خاورمیانه” را برای کمک به اسرائیل فرستاد/ آمار شهدای فلسطین از ۶هزار نفر گذشت

دیدار رهبران مقاومت فلسطین با سید حسن نصرالله/ آمریکا “قصاب خاورمیانه” را برای کمک به اسرائیل فرستاد/ آمار شهدای فلسطین از ۶هزار نفر گذشت

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس با سید حسن نصرالله دیدار و طی آن آخرین تحولات نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی را بررسی کردند.

 ، منابع رسانه‌ای مقاومت از دیدار رهبران مقاومت فلسطین با سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله در سایه نبرد بزرگ با دشمن صهیونیستی خبر دادند.

دفتر رسانه‌ای حزب‌الله در این زمینه اعلام کرد: در دیدار «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی حماس با سید حسن نصرالله، وقایع اخیر در نوار غزه از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی و تحولات بعدی در همه سطوح بررسی شد.

بر اساس این بیانیه، سید نصرالله و النخاله و العاروری به بررسی درگیری‌های جاری در مرز لبنان با فلسطین اشغالی نیز پرداختند.

دفتر رسانه‌ای جنبش حزب‌الله طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در این دیدار، ارزیابی مواضع بین‌المللی و منطقه‌ای و اقداماتی که طرف‌های محور مقاومت در این مرحله حساس باید اتخاذ کنند، انجام شد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد که شمار شهدای غزه از 7 اکتبر گذشته تاکنون به 6055 نفر و شمار مجروحان هم به 15143 نفر رسیده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طوفان آزادگان در جهان در حال گسترش است

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله

سردار زاهدی از فرماندهان سپاه قدس به شهادت رسید

سردار شهید مدافع حرم محمدرضا زاهدی و سردار شهید محمدهادی حاجی رحیمی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.